کد خبر : 1670145 | 06 اسفند 1398 ساعت 13:24 | 1.2M بازدید | 0 دیدگاه

از لغو مسابقه تا جنگهای لفظی؛

زنده با اتفاقات و حواشی سپاهان- پرسپولیس

برنامه فوتبال برتر شب گذشته یک نقطه عطف در بررسی پرونده بازی جنجالی سپاهان - پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان بود

زنده با اتفاقات و حواشی سپاهان- پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چهل و هشت ساعت بعد از انجام این دیدار حساس که می‌توانست مهم ترین مسابقه نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران باشد، هنوز جنجال ها فروکش نکرده است. البته باصحبت هایی که شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر مطرح شد، احتمالا باشگاه سپاهان از موضع اولیه خود عقب نشینی خواهد کرد.

 

در حال حاضر همه نگاه ها به کمیته انضباطی و گزارش ناظر بازی است که تکلیف این مسابقه را مشخص می‌کند. همچنین از گوشه و کنار اعتراضاتی مبنی بر تاثیر حکم کمیته انضباطی بر سرنوشت سایر تیم های لیگ برتری به گوش می‌رسد.

 

این در حالی است که شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران ممکن است کلیت برگزاری رقابت های ورزشی در ایران را با خطر جدی مواجه کند.

 

در این پست اتفاقات مربوط به مسابقه سپاهان - پرسپولیس را از ابتدا تا این لحظه با هم مرور خواهیم کرد:

 


21:00- تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی بار دیگر به دلایل دیر رسیدن اتوبوس تیم به نقش جهان اشاره کرده است و معتقد است که مسئولان برگزاری بازی باید مانع خروج پرسپولیسی ها از ورزشگاه می شدند.

 

1481158

 


17:58- افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس که می‌شود او را برنده‌ی حوادث جنجالی بازی سپاهان - پرسپولیس نام نهاد در یک درخواست اینستاگرامی اخیرش باز هم به امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان طعنه زده و از مسعود تابش مدیر عامل سپاهان تشکر کرده که جان فرزندش را قسم نخورده است.

 

17:56- اتفاقات بازی سپاهان - پرسپولیس  به ضرر تیم‌های مدعی دیگر است  و نتیجه این بازی روی تیم‌های مدعی دیگر برای رسیدن به قهرمانی تأثیر می‌گذارد.(مجید نامجو مطلق مربی استقلال)

 


17:55- مهدی خواجه‌وند مسئول  حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درخواست باشگاه پرسپولیس از کمیته انضباطی برای دیدار برابر سپاهان چیست؟ گفت:  ما خواستار اجرای ماده ۶۲ انضباطی هستیم و در این ماده صراحتا عنوان شده که بازی باید سه بر صفر اعلام شود.(ایسنا)

 

 

14:10- آنجلینی مدیر باشگاه یووه: در حال حاضر اولویت با سلامت جامعه است و بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار بسیار حساس یووه و اینترمیلان که تعیین‌کننده قهرمان سری‌آ خواهد بود، هیچ ایرادی ندارد.

 

13:45- در سری آ هم اتفاقی مشابه با ایران رخ داد و دیدار یوونتوس و اینتر که حساس‌ترین دیدار فصل فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود، به احتمال زیاد بدون تماشاگر برگزار می‌شود. این خبر که ساعتی پیش در روزنامه کوریره دلواسپورت منتشر شد شرایط را بیشتر از گذشته به سود تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال ایران می‌کند.

 

 

1480974

 

 

 

13:30- تصویری باورنکردنی و عجیب از یک مسابقه فوتبال حساس در مصر که بدلیل تاخیر یکی از تیم‌های شرکت کننده (الزمالک) مقابل الاهلی انجام نشد. فدراسیون فوتبال مصر نتیجه این بازی را ۳-۰ به سود الاهلی که در زمین حاضر بود اعلام کرده است.

 

1480942

 

 

12:51- فرهاد مجیدی در مصاحبه با سایت استقلال حرفهای جالبی زده که سپاهان را مورد هدف قرار می دهد: تیم‌های استقلال، تراکتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجراهای بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با طراحان این اتفاق‌ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد.

 

 

1469653

 

 

11:52-غلامرضا بهروان رییس پیشین سارمان لیگ: در این فوتبال همه و همه به دنبال برد هستند. از مدیر و تماشاگر گرفته تا رسانه ها در حالی که باخت هم بخشی از فوتبال است. البته حکایت تماشاگر با هوادار متفاوت است. هوادار کسی است که با تیم زندگی می کند. باشگاه ها در فرهنگ سازی برای هوادار آنقدر کوتاهی کرده اند که لیگ ما تبدیل به یک لیگ خاص و حتی بهتر است بگویم عذاب آور شده است!

 

11:16- «بازیکنان تیم ما در آمادگی کامل بودند و برای بازی مقابل سپاهان به‌لحاظ فنی و روحی-روانی در شرایط بسیار خوبی به‌سر می‌بردند به همین دلیل ما همه مسائل بازی را رعایت کردیم و حتی به زمین بازی آمدیم و بازیکنان‌مان هم خودشان را گرم کردند اما تیم میزبان به‌هیچ‌وجه حاضر به همکاری نشد.»(حمید مطهری -مربی پرسپولیس)

 

 

11:06- به نوشته روزنامه ایران ورزشی سیدمهدی سیدعلی هم در گزارشی که برای کمیته انضباطی فرستاده، نوشته: «ما در زمان مقرر در زمین بازی حاضر بودیم اما تیم فوتبال سپاهان در زمین بازی حاضر نشد.»

 

1480915

 

11:05- عبدالرحمان شاه‌حسینی، رئیس پیشین کمیته انضباطی : «اگر مطابق قانون، قاضی کمیته انضباطی به این نتیجه برسد که حاضر نشدن تیم سپاهان در زمین بازی، عذر غیرموجه داشته، طبق آئین‌نامه بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس می‌شود و جریمه‌های مالی و دیگری هم برای تیم اصفهانی در نظر گرفته خواهد شد. در غیر این صورت، سپاهان باید دلایل محکمه‌پسندی ارائه بدهد که بر اساس مواد قانونی باشد و عدم حضورش در زمین را توجیه کند. در شرایط فعلی، هنر یک قاضی «کشف عذر» از تیم سپاهان است. اگر به این قطعیت برسد که عذر باشگاه سپاهان غیرموجه است، تکلیف روشن می‌شود و اگر دلیل سپاهانی‌ها موجه باشد، باز هم کار سختی برای قضاوت و تعیین رأی وجود ندارد.»

 

11:00- باید دید در برگزار نشدن این مسابقه چه کسانی وظیفه‌شان را به درستی انجام نداده‌اند و بعد منصفانه و منطقی برخورد کنیم. اینکه بگوییم مثلاً فینال جام حذفی با تأخیر برگزار شد و به اتفاقات ناخوشایند گذشته اکتفا کنیم توجیه‌پذیر نیست و اتفاقات جام حذفی مجوزی برای رخ دادن اتفاقات پرسپولیس و سپاهان نیست. در فینال جام حذفی هم دو تیم در ورزشگاه حضور داشتند و مقایسه این  دو بازی با هم نادرست است.(غلامرضا بهروان - فارس)

 

 

1:30- با جمع بندی حرفهای امشب به نظر می‌رسد در ماجرای جنجالی نقش جهان دست بالا برای پرسپولیس است و حالا باید منتظر رای کمیته انضباطی ماند.

 

1:07- گل محمدی در جمع بندی حرفها گفت:سئوال بزرگی که برای من وجود دارد گرم نکردن سپاهان در زمین چمن است که جای خیلی بهتری برای آماده سازی برای بازی است.

 

1:04-قلعه نویی: کمیته انضباطی لطفا به این افترا که ما این فیلمها را بعدا ضبط کرده ایم رسیدگی کند. این درخواست ماست . این فیلمها نشان داده شود که ما آماده بازی در ساعت 5 بوده ایم.پهلوان جلال مرادی هم در جریان همه چیز بود.

 

1:00-قلعه‌نویی: راهروی نقش جهان بزرگ است و ما و شما نمی توانستیم همدیگر را ببنیم. برخلاف آزادی که تیمها همدیگر را می بینند. ما وقت نداشتیم و در راهرو گرم کردیم . ما ساعت 5 به آقای مرادی اعلام کردیم و ایشان باید ما را به زمین دعوت می‌کرد. ما سریع کارهایمان را انجام داده بودیم و اعلام هم کردیم و می خواستیم بازی کنیم اگرچه خواسته هوادار ما به حق بود که در این شرایط بازی نکنیم.چون این بازی در سرنوشت بقیه تیمها هم تاخیر می گذاشت. ما تمکین کردیم و همه برنامه اردویی را انجام دادیم و ساعت 5 هم آماده بازی بودیم.

 

00:55-قلعه نویی گفت: من بالا و پایین فوتبال را دیده‌ام.هم قهرمانی آسیا و هم دسته سه با استقلال که عمرم را برایش گذاشتم. بله اگر بازی می کردیم حتی ممکن بود از سپاهان 4 گل بخوریم اشکالی نداشت.اما در آن یکی دوساعت برای من فوتبال ارجح نبود.

 

 

1:06 - قلعه نویی در پایان حرفهایش برای تیم خوب پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد و گل محمدی را آینده فوتبال ایران دانست.

 

24:49- قلعه نویی با لحن گلایه آمیز خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: شما بعنوان بچه محل و البته معلم نباید این حرفها را بزنید. من یک کلمه درباره پرسپولیس حرف نزدم.آقا یجیی برادر بزرگ من! همه این چیزا برای مردم است.آن یک ساعت و نیم ممکن بود اتفاق بدی بیفتد و خدای نکرده کسی آسیب ببیند... من به نتیجه کاری ندارم ؛ فیلمهای هتل را ببینید.

 

24:48-قلعه نویی خطاب به گل محمدی:شما آدم اخلاق مداری هستید و نباید درباره سپاهان اینجور حرف بزنید.

 

24:46- گل محمدی: قضیه خیلی مشخص است.مسئله خیلی پیچیده نیست.به نظر من آن نیم ساعت را هم نباید منتظر می‌ماندیم.

 

00:41- یحیی گل محمدی هم روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و گفت:اگر سپاهان می خواست چه زودتر از هتل راه بیفتد و چه زودتر به زمین بیاید این اتفاق می افتاد .آنها می توانستند جلوه ای به ورزشگاه بدهند که تیمشان می خواهد گرم کند اما خدا شاهد است حتی من بازیکنی از سپاهان را در راهرو هم ندیدم.ضمن اینکه این فیلم گرم کردن را در هر ساعتی می‌توانند بگیرند.

 

00:40-قلعه نویی در توضیح جمله ای که خطاب به مدیررسانه ای تیم گفته که تا پرسپولیسی ها به زمین نیامدند وارد میدان نشوند گفت:ما می خواستیم از کوچکترین زمانمان برای گرم کردن استفاده کنیم.

 

00:39-قلعه نویی:کرمانشاهی ها پهلوان هستند.از صد ناظر دیگر هم سئوال کنید؛لیست را خود ناظر می‌گیرد.(میثاقی در این لحظه اس‌ام‌اسی از مرادی خواند که گفته وظیفه من نیست از تیم ها لیست بگیرم).

 

24:32- قلعه نویی: از ساعت دو تا سه و نیم آقای تابش رفته بود کسب تکلیف کند. 3:30 به ما گفتند بروید. شما فیلم را ببینید که جمعیت چطور متفرق شد.

 

00:30-با خداحافظی تابش، امیر قلعه نویی روی خط فوتبال برتر آمد وگفت: من فقط از خدا و اهل بیت می ترسم.آقای تابش بعضی حرفها را نزد و ملاحظه کرد. بیایید فیلمهای هتل را ببینید و چک کنید تا همه چیز مشخص شود.

 

00:22-برنامه فوتبال برتر از این لحظه تبدیل به دوئل بین تابش و میثاقی شد . مجری فوتبال برتر گفت: چرا تا قبل از صحبتهای سردار معصوم بیگی شما می گفتید علت تاخیر شلوغی بوده درحالیکه شما تا ساعت 15 و بعد از آن منتظر خبر از تهران بوده اید؟ میثاقی در ادامه حرفهایش گفت:مردم خودشان در این زمینه قضاوت خواهند کرد.

 

00:19- با صحبتهای فرمانده نیروی انتظامی به نوعی مشخص شد که مسئله تاخیر سپاهان برای حضور در ورزشگاه به دلیل تلاشهای مدیران سپاهان برای تعویق بازی به یک روز دیگر بوده است. میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر تاکید کرد با حرفهای سردار معصوم بیگی معما حل شده است. تابش نیز صحبتهای معصوم بیگی را تایید کرد و گفت تا ساعت 15 و کمی بیشتر منتظر خبر از تهران بوده‌اند.

 

00:15-سردار معصوم بیگی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان: تا ساعت 15 و بعد از 15 تلاش(از سمت سپاهان) بر این بود که بازی برگزار نشود و هر زمان که به پلیس اعلام می‌شد ما آماده بودیم که سپاهان به سادگی به ورزشگاه برسد.

 

00:10- انصاری فر گفت همه شواهد دال بر این است که شما از پرسپولیس و بازی با ما می ترسیدید و از ترس باخت جلوی ما بازی نکردید و مخفی شدید و تابش پاسخ داد ما آماده بازی بودیم و هر وقت که بازی کنیم شما را می بریم !

 

00:07-گفت و گوی تابش و انصاری فر بعد از نزدیک به 20 دقیقه تبدیل به جدل لفظی شد.البته این بار طرفین احترام یکدیگر را رعایت کردند.

 

00:03- مسعود تابش حرفهای انصاری فر را تکذیب کرد تا محمدرضا میثاقی بگوید:یکی این وسط راست نمی گوید!

 

00:00-انصاری فر:ما 7 جام برده ایم و این ها زورشان به ما نمی رسد . این ریشه همه مشکلات است.

 

23:59-انصاری فر در بخش دیگری از حرفهایش گفت مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در زمان رخ دادن این اتفاقات در ورزشگاه نبوده و از طریق تلفن ماحرا را پیگیری می کرده است.

 

23:55- محمد حسن انصاری فر مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با فوتبال برتر اعلام کرد فیلمی که سپاهانی ها از تمرین در ورزشگاه منتشر کرده اند امروز برداشته شده و این مسئله را می شود با چک کردن دوربینهای امنیتی ورزشگاه نقش جهان اثبات کرد.

 

23:54- تابش در قسمتی از حرفهایش به موضوع فینال جام حذفی اشاره کرد و اینکه آن مسابقه با 4 ساعت تاخیر برگزار شد. میثاقی در پاسخ به او گفت در آن مسابقه هر دو تیم پرسپولیس و داماش در میدان بوده اند و مسئله به برگزاری بازی و تماشاچی ها برمی گشته و داستان چیز دیگری است.

 

23:50 - مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت وگوی طولانی‌اش با فوتبال برتر بازهم تاکید کرد این پرسپولیس بوده که با توجه به شرایط پیش آمده از بازی مقابل سپاهان سرباز زده است.

 

 

20:30 - آخرین توییت باشگاه سپاهان اشاره به رفت و آمدهای مسئولین پرسپولیس به اتاق ناظران بازی دارد.

 

1480836

 

19:00- ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، سرپرست کمیته انضباطی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران: اجازه بدهید مستندات را بررسی کنیم، حداکثر تا یک هفته آینده رای صادر خواهد شد. وی در مورد اینکه آیا گزارش های ناظر داوری و ناظر سازمان لیگ با هم مغایرت دارد، گفت: خیر، گزارش ها متناقض نبوده و ما بر اساس مستندات مکتوب عمل می کنیم.

 

 

18:45- در شرایطی که همه جنجال‌های روز گذشته فوتبال ایران بدلیل برگزار شدن حساس‌ترین بازی نیم‌فصل دوم بدون تماشاگر بود، دقایقی پیش هدایت‌اله ممبینی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد کلیه مسابقات فوتبال تا ده روز آینده تعطیل است. درحالیکه او در این مورد اشتباه کرده و این تعطیلی شامل لیگ برتر ایران نمی‌شود و مسابقات این هفته لیگ برتر برگزار خواهد شد.

 

 

 

18:30- پس از ۲۴ ساعت از اتفاقات باورنکردنی ورزشگاه نقش‌جهان دقایقی پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ابلاغیه‌ای به دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس اعلام کرد: باشگاه سپاهان بدلیل «عدم حضور در مسابقه رأس ساعت مقرر و همچنین عدم حاضر شدن در زمین مسابقه پس از ورود به استادیوم، سوء رفتار تماشاگران خارج از استادیوم وفق ماده 86 مقررات انضباطی»،  ظرف حداکثر 2 روز از تاریخ این ابلاغیه دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 

همچنین  باشگاه پرسپولیس به دلیل «ترک استادیوم» ظرف حداکثر 2 روز از تاریخ این ابلاغیه دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 

 

1480755

 

 

16:10- سپاهانی‌ها مدارک و اسناد لازم مبنی بر مزاحمت هواداران برای خروج این تیم از هتل را به کمیته انضباطی ارسال کرده‌اند اما در سوی مقابل، گزارش ناظر بازی از تعلل این تیم در ورود به زمین و ادعای فرمانده یگان ویژه استان اصفهان نیز موجود است.


پرسپولیسی‌ها نیز معتقدند که سپاهان قصد شرکت در مسابقه را نداشته و حتی اعلام تاخیر نیم ساعته برای بازی و رسیدن به ورزشگاه هم موجب ورود این تیم به زمین نشده است.باید دید کمیته انضباطی کدام یک را به عنوان ادعای درست و صحیح انتخاب خواهد کرد.(ایسنا)

 

 

16:00- «جلال مرادی» نماینده فدراسیون در این بازی محسوب‌ می‌شد و همه چیز در اختیار ایشان بود. متاسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد و برخی مواقع رخ می‌دهد و در گذشته هم چنین مشکلاتی را شاهد بودیم.در خصوص تشکیل جلسه و تصمیم‌گیری در مورد این دیدار، باید سرپرست فدراسیون جواب بدهد و طبیعی است که سریع‌تر تصمیم گیری شود.(فریدون اصفهانیان،عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال -ایرنا)

 

15:57- مهرداد میناوند: نزدیک ۲۰ سال پیش ما با شموشک در زمین حریف بازی داشتیم و ترافیک در اطراف ورزشگاه  موجب شد تا دیر به ورزشگاه برسیم. ما در همان اتوبوس لباس عوض کردیم و تمرینات و گرم کردن پیش از بازی را در همان اتوبوس انجام دادیم. تنها ۳ دقیقه قبل از شروع بازی به ورزشگاه رسیدیم و در زمان مقرر به میدان رفتیم. آن هم حدود ۲ دهه قبل اما در فوتبال حرفه ای الان تیمی می‌آید و بازی نمی‌کند. فوتبال ایران که نباید بازیچه یک تیم شود.

 

15:55- سلامتی ورزشکاران هم مهم است اما شرایط بازیکنان از نظر فیزیکی فرق دارد. فشار زیادی روی فوتبال است، جام حذفی، لیگ، آسیا و تیم ملی همه را باید در نظر گرفت. تصمیم گرفته شده در سطح عالی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است.ما در شرایط ویژه هستیم و همه باید با همدلی و وحدت به فکر حمایت از سلامت جامعه باشیم. فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها همکاری لازم را داشته‌اند اما تصمیمات با نظر کارشناسان گرفته شده است.(خلیلیان، سرپرست سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی)

 

1480748

 

13:41- معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس : ماده ۸ آیین‌نامه برگزاری مسابقات و ماده ۶۲ آیین نامه انضباطی به صراحت در این باره موضوع را تعریف کردند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد نتیجه آن چیست. این خیلی بحث حقوقی پیچیده‌ای نیست چرا که قانون به صراحت در این باره تعریف شده است. جای بحث دیگری هم نیست و مطابق قانون باید با این مساله برخورد کرد.(ایرنا)

 

13:40- نظر مسئولان سپاهان به تکرار بازی است. تابش در این باره گفته است: چرا باید نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شود؟ از نظر ما این مسابقه باید یک روز دیگر برگزار شود. ان شاءالله که ویروس کرونا هم رد می شود و بازی را یک زمان دیگر برگزار می کنند.

 

13:33-این اتفاق برای فوتبال کشورمان خوشایند نبود. ولی اینکه ما بخواهیم به خاطر این اتفاق به همدیگر توهین کنیم و زحمات همدیگر را نادیده بگیریم خیلی بد است. من متاثر شدم که بزرگان فوتبال‌مان با هم نامهربانانه صحبت کردند.آقایان انصاری‌فرد، پیروانی، تابش، قلعه‌نویی، با هم هم تیمی و هم اتاقی بودند. خیلی بهتر است این مسائل و بحث‌هایشان به رسانه‌ها کشیده نشود. (نیما نکیسا در مصاحبه با فارس)

 

 

13:23- بخشی از مجادله دو مدیرعامل در رادیو 


انصاری فر: آقای تابش از شما بعید است. امروز مدیرعامل هستید شاید فردا نباشید. مسلمانی‌تان کجا رفته؟ چرا برای متهم کردن ما دروغ می‌گویید؟ آن تابش خوش‌اخلاق و خوشنام کجاست؟


تابش:من همان مسلمان خوش‌اخلاق و خوشنام سابق هستم. شما هم ممکن است فردا مدیرعامل نباشید. پا روی اخلاق نمی‌گذارم.

 

 

13:21- باشگاه سپاهان متعهد بوده به عنوان میزبان ۹۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور یافته و لیست بازیکنان خود را تحویل ناظر بازی دهد. به ۲ دلیل هیچکس این مورد را از تیم میزبان به عنوان یک حادثه قهری قبول نمی‌کند و همچنین ادعاهایی که مطرح می شود به طور جد باعث سوءاستفاده باشگاه‌های رقیب سپاهان در لیگ قهرمانان خواهد شد. رای این بازی کاملا مشخص است. این اتفاق اگر هرکجای دنیا رخ دهد در ظرف ۷ روز رای صادر و نتیجه آن سه برصفر خواهد بود.(غلامرضا رفیعی وکیل بین المللی فوتبال در مصاحبه با ایرنا)


13:20 - مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه فیلمی از داخل رختکن این تیم منتشر شده که امیر قلعه‌نویی می‌گوید صبر کنید پرسپولیسی‌ها بروند و بعد شما به زمین بروید، تصریح کرد: ما نگرانی این را داشتیم که به زمین بیاییم و بازی را 3-هیچ کنند. صحبت این بود که ابتدا آنها به زمین بیایند و بعد ما وارد زمین شویم. اینکه آقای انصاری‌فرد می‌گوید این صحبت‌ها کذب است، کذب نیست. آنها تهمت می‌زنند. شما افرادی را به نقش جهان بفرستید تا راهرو را ببینند. چه اشکالی داشت کمی تحمل می‌کردند. به نظر من پرسپولیس می‌خواهد از شرایط به نفع خودش استفاده کند.

 


12:25 - روزنامه گل با جمله «آمدیم، نبودید، رفتیم» به این اتفاق پرداخته و البته جمله ای از تابش: چطور فینال جام حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟

 

1480671

 

 

12:16 - خبر رسمی از شکایت پرسپولیس این که این شکایت ها به صورت جداگانه در دو دادگاه کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه از انصاری فرد به ثبت رسیده است.

 

 

12:10 - باشگاه سپاهان و امیر قلعه نویی قصد شکایت از انصاری فرد را دارند. این که در کیفر خواست چه موضوعی ذکر خواهد شد، فعلا مشخص نیست اما ریشه آن را باید در مصاحبه های تند پس از بازی و صبح امروز جستجو کرد. جایی که مدیرعامل پرسپولیس صراحتا صحبت های مسئولان سپاهانی ها خلاف واقع دانست.

 

 

12:07 - تابش و قلعه نویی جان فرزندانشان را قسم می‌خورند که در راهروها خودشان را گرم کردند و آماده مسابقه بودند. در آن طرف انصاری فرد ادعا می‌کند که «پروژه این بود که سپاهانی‌ها بگویند بازی نمی‌کنیم و کمیته انضباطی، رأی به تکرار این مسابقه بدهد».

 

 

11:59 - تسنیم در گزارشی تحلیلی به بازی سپاهان - پرسپولیس پرداخته و از کلیدواژه « مهندسی نتایج»  نیز استفاده کرده است: سپاهانی‌ها در هتل کوثر اصفهان در فاصله 30 دقیقه‌ای تا ورزشگاه نقش جهان مانده بودند و به بهانه اینکه هواداران سپاهان اجازه خروج از هتل را به آنها نمی‌دهند، به سمت ورزشگاه حرکت نکردند. در حالی که مدیریت این باشگاه صراحتاً اعلام کرد تا لحظات آخر در جلسات با استاندار و دیگر مسئولان در تلاش برای لغو مسابقه بود. یعنی درگیر شدن با سیاست و اعمال فشار سیاسی برای طفره رفتن از حضور در زمین بازی.

 

11:50 - بخش مهمی از خبرسازی امروز دو باشگاه توسط مدیرعامل ها انجام شده است. پس از این که تابش گفت «مطمئنم اگر بازی در تهران بود خیلی راحت زمانش را تغییر می‌دادند». حالا توییتر سپاهان هم خبری از ایرنا نقل قول کرده که تیترش این است: مسابقات فوتبال استان تهران 10 روز تعطیل شد! البته مشخص نیست که مسابقات استانی یا کشوری.

 

1480768

 

11:27 - مناظره مدیرعامل ها در ادامه به بحث های شخصی هم کشیده شد از یک سوی انصاری فرد گفت: «آقای تابش! شما ممکن است فردا مدیرعامل نباشید، آن فرد خوش‌اخلاق و صادق کجا رفت؟ ما مسلمان هستیم. شما حقایق را کتمان می‌کنید» و از سوی دیگر تابش عنوان کرد: «من همان فرد مسلمان و خوش‌اخلاق سابق هستم و پای روی مسلمانی خود نمی‌گذارم. ما موظف شدیم به خاطر منافع ملی بازی کنیم، اما به خاطر کمبود وقت نتوانستیم وارد زمین شویم...».

 

11:20 - صبح امروز در برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، مناظره جذابی بین انصاری فرد و تابش شکل گرفت. مدیرعامل پرسپولیس به صحبت های فرمانده یگان ویژه اشاره کرده که از امنیت در مقابل هتل کوثر گفته و تابش در رد ادعای انصاری فرد اظهاراتی داشته است: «بازیکنان ما 15 دقیقه گرم کردند و هم‌قسم و آماده ورود به زمین شدند. ما با بهاروند هم تماس گرفتیم که زمان بیشتری به ما بدهند و تیم آماده بازی شد».

 

11:04 - ادعای جدیدی که محمدحسن انصاری فرد داشته، احتمالا با واکنش امیر قلعه نویی یا مدیرعامل سپاهان مواجه خواهد شد. او می‌گوید:  صاف و رک و پوست کنده به شما بگویم که این ها چند بازیکن مصدوم داشتند، نمی‌خواستند بازی کنند».

 

11:01 - حسن زاده سرپرست کمیته انضباطی اعتقاد دارد که بررسی پرونده پرسپولیس - سپاهان «یک هفته زمان می‌خواهد». اما نکته مهم این است که جلسه فوری این نهاد، امروز برگزار خواهد شد و باید دید پس از آن، مسئولان مربوطه چه اظهار نظری خواهند داشت.

 

10:53 - ویدیوی جدیدی که سپاهانی ها منتشر کرده اند با عنوان گرم کردن در راهروهای ورزشگاه نقش جهان.

 

1480636

 

 
10:40 -  صحبت های افشین پیروانی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و هواداران پرسپولیس سوال او را مورد توجه قرار داده اند:

پیروانی: «سپاهان برای کدام بازی در راهرو تمرین کرده است؟»
 
 
10:32 - باشگاه سپاهان در توییتر خود نوشت:  سهیل مهدی از کندن لباس‌ها و کشش در اتوبوس می‌گفت و ورود یکباره به زمین اما جلال مرادی با دستگاه اراده سنج فهمیده چون ما در راهرو گرم کردیم اراده‌ای برای بازی نداشتیم.
 
 
10:14 - محمدحسن انصاری فرد در برنامه صبحگاهی شبکه سوم سیما حضور یافت و درباره بازی با سپاهان اظهار نظر کرد: چرا سپاهانی ها طبق قانون لیست نفرات خود را تحویل ندادند؟
 
 
 
10:00 - شنیده های غیررسمی از این حکایت دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز پرونده بازی سپاهان - پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.
 


00:00 - این هم یک روز جنجالی و پرحاشیه دیگر در فوتبال ایران. یک روز پرهیاهو در سالی عجیب و غریب برای مردم ایران که دیگر اینطور اتفاق ها برایشان خیلی عادی شده. اتفاقی که باید منتظر معجزه باشیم تا برای اداره کنندگان فوتبال عادت نشود.

 

 

1480566

 


23:59 - سعید آذری مدیرعامل سابق تیم ذوب آهن در پستی اعتراضی ابراز امیدواری کرد که مهرداد میناوند آن استوری جنجالی منتسب را ننوشته باشد که البته میناوند هم در ویدیویی تکذیب کرد که این استوری را به او منتسب کرده اند و او هرگز چنین چیزی را در صفحه اینستاگرامش منتشر نکرده است.

 

1480570

 


23:50 - سجاد شهباززاده در روی نیمکت نشینی کی روش استنلی قرار بود مهاجم سپاهان باشد اما این بازی هرگز برگزار نشد...

 

1480567

 


22:20- پرسپولیسی ها به تهران برگشتند و می‌گویند که پرونده بازی برایشان بسته شده. اما واقعیت این است که پرونده بازی هنوز باز است و شاید لیگ را به کلی تحت تاثیر قرار دهد.

 

1480564

 


22:20 - این فریم، وایرالی ترین عکس بازی انجام نشده سپاهان - پرسپولیس در شبکه های اجتماعی و به خصوص میان کاربران پرسپولیسی است. آن ها با استناد به همین تصویر می‌گویند بازی باید 3-0 شود.

 

1480561

 


22:20 - آخرین بازیکنی در تصویر حضور دارد، تغییر غیرقابل پیش بینی یحیی گل محمدی است؛ بوژیدار رادوشوویچ امروز در ترکیب اصلی بود و امروز را هم بدون گل خورده سپری کرد، البته بدون رویارویی با حریف!

 

1480560

 


22:20 -یحیی احتمالا آرام ترین و خونسردترین عضو پرسپولیس بود؛ او که یک بازی ویژه را در مقابل سپاهان تجربه کرده بود، این بار هم تقابلش با تیم زردپوش اصفهان جنجالی شد و البته نتیجه مشخصی در پایان نداشت.

 

1480559

 


22:20 - اتوبوس پرسپولیس در کنار اتوبوس زرد رنگ سپاهان؛ ماشین هایی که قرار بود باهم به ورزشگاه بیایند و باهم نقش جهان را ترک کنند اما...

 

1480558


22:20 - کریم باقری که هیچ وقت دوست نداشته در رسانه ها باشد، اولین بار خبر لغو بازی را داد. در حالی که حرکت می‌کرد، خبرنگاران محاصره اش کردند و او گفت: بله، لغو است!

 

1480556

 


21:30- جنگ لفظی مسئولان پرسپولیس و سپاهان در دوئل پیروانی - قلعه نویی به اوج خود رسید: از خرده گیری پیروانی به ذکرگویی قلعه تا استفاده از واژه «شب زنده داری» توسط سرمربی سپاهان برای پیروانی.

 

1480555

 

22:08- توییتر سپاهان با انتشار یک ویدئو از آمادگی بازیکنان تیم سپاهان برای ورود به زمین به حریف طعنه زده است. آن‌ها در این توییت گفته‌اند: ما از ورزشگاه بدون تماشاگر نمی‌ترسیم
بازی رفت مقابل هواداران حریف به پیروزی رسیدیم
ما تنها برای هوادارنمان بازی می‌کنیم حتی اگر حضور نداشته باشند
واگرنه ویترین ها را می‌توان با جام‌های خریداری شده پر کرد

 

22:05- یک استوری منتسب به مهرداد میناوند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و خشم هواداران را به همراه داشته است. البته این استوری در حال حاضر در اینستاگرام این بازیکن موجود نیست. اگر چه او حرف‌های تندی را علیه سپاهانی‌ها مطرح کرده. اما آن استوری؛ ممکن است کار میناوند نباشد. تماس‌ های ما برای گفت و گو با او به سرانجام نرسید.

 

22:00- بحث میان افشین پیروانی و امیر قلعه نویی روی خط برنامه شب های فوتبالی بالا گرفت و این دو صحبت های تندی را علیه یکدیگر مطرح کردند. قلعه نویی از یک سو به یاد پیروانی آورد که دستیارش در تیم ملی بوده و از طرف دیگر پیروانی بی مهابا امیر قلعه نویی را به بی سوادی متهم می کند.


21:17-افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس هم تاکید کرد سپاهان قصد بازی نداشته و موضوع گرم کردن بازیکن ها در رختکن توسط سپاهانی ها نمی توان صحت داشته باشد.


21:09-سهیل مهدی:به نظر من شرایط فورس ماژور برای تاخیر انداختن در زمان بازی برقرار نبوده و تاخیر انداختن بازی قانونی نیست.


21:05- امیرقلعه نویی: من روحیه مصاحبه‌ای ندارم و عادت ندارم به تلویزیون بیایم، ولی اینجا در حق سپاهان اجحاف می‌شود.ولی ما از دیروز برنامه‌های اردویی‌مان را شروع کردیم و آمادگی انجام این بازی را داشتیم.

ما تمام کار‌هایی را که برای یک بازی باید صورت دهیم، انجام داده بودیم.


21:05-حسین عسگری کارشناس داوری اعلام رکد داور می توانسته این بازی را 80 دقیقه به تاخیر بیندازد.


21:00- برنامه شبهای فوتبالی مباحث مختلفی را درباره موضوع لغو بازی مطرح کرد و امیر قلعه نویی ، افشین پیروانی ، حسین عسگری و سهیل مهدی به نوبت درباره این موضوع  صحبت کردند.

 


20:10 - یحیی در محاصره خبرنگاران و کمی آن طرف تر افشین پیروانی که احتمالا ماجرا را از دیدگاه خودش توضیح می‌دهد. سپاهان هم روایت خود را دارد اما یک چیز ماجرا را تعیین خواهد کرد: گزارش ناظر بازی.

 

1480450

 


20:15 - تصویر دیده نشده؛ شایان مصلح از (احتمالا) رختکن سپاهان به همبازیان سابقش نگاه می‌کند و مثل همیشه لبخندی به چهره دارد و انگیزه ای برای تقابل با پرسپولیس. شاید او بیش از همه دوست داشت که دستور حضور در زمین صادر شود.

 

1480498

 


19:59 - این احتمالا یکی از روزهای ویژه و نادر فوتبال ایران است؛ زمانی که یک تیم برای گرم کردن وارد زمین شد و در مراسم ابتدای بازی نیز حضور یافت و سپس بازی برگزار نشد...!

 

1480489

 


19:54 - افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس، رهبری سرخ ها در ماجرای بازی امروز را برعهده داشت؛ او گفت که تا زمانی که داور بگوید صبر می کنند و سپس هم تیم را به رختکن و بعد به داخل اتوبوس هدایت کرد.

 

1480487

 


19:52 - در روز غیاب سیدجلال حسینی در ترکیب، احمد نور کاپیتان پرسپولیس بود. او که گل پیروزی بخش در بازی جام حذفی را زده بود، در این بازی هم یکی از امیدهای گلزنی یحیی به شمار می‌رفت.

 

1480488


19:44 - قرار بود بازی ساعت چهار و ربع آغاز شود و ساعت شش هم به پایان برسد اما این تصویری است که دقایقی قبل ثبت شده؛ غیرقابل پیش بینی مثل فوتبال ایران!

 

1480466


19:42 - چهره ویژه دوئل سپاهان - پرسپولیس، شماره 73 تیم زردپوش بود؛ کسی که بعد از جدایی از پرسپولیس، حالا در سپاهان به دوران اوج نزدیک شده و برای بازی امروز هم انگیزه زیادی داشت اما...

 

1480465

 


19:40 - ادعای سپاهانی ها این است که در رختکن بدن هایشان را گرم کردند و آماده شروع بازی بودند. نکته جالب این که پس از خروج اتوبوس پرسپولیس، شاگردان قلعه نویی به زمین چمن آمدند و آنجا تمرین کردند.

 

1480463

 


19:39 - مسئولان برگزاری بازی انتظار داشتند که سپاهانی ها با پیراهن های بازی از اتوبوس پایین بیایند و به داخل زمین بروند اما آن ها با گرمکن راهی رختکن شدند تا بازی هرگز برگزار نشود.

 

1480461

 


19:36 - پاگشای پرسپولیسی ها با کیت جدید انجام نشد؛ کیت جدید سرخ ها مخلوطی از طرح تخت جمشید است و مقبولیت بیشتری هم در میان هواداران دارد.

 

1480460

 


19:35 - این روزها همه چیز در ایران تحت تاثیر کروناست؛ حتی خوش و بش بازیکنان با داور!

 

1480459


19:30 - این استادیومی است که قرار بود ساعت چهار مملو از طرفداران پرسپولیس و سپاهان شود اما شیوع کرونا و ماجراهای بعدی باعث شد که بازی برگزار نشود و پرسپولیسی ها بدون انجام مسابقه به فرودگاه بروند.

 

1480458

 


19:20- داوود فنایی با انتشار استوری به لغو بازی پرسپولیس سپاهان واکنش نشان داد.

 

1480456

 

19:11 - تیم داوری این چنین خود را گرم کردند و البته هیچ وقت سوت آغاز و پایان بازی زده نشد؛ در این بین گزارش ناظر بازی، مسعود مرادی چه خواهد بود؟

 

 

1480436

 

 

19:00 - «از این به بعد هم هوادارها توی سر هم بزنند برای 3-0 و بعد و بعد و بعدتر.
کارهایی که در فوتبال می کنیم دامنه‌اش می رسد به این نفرتی که همین‌طوری بالاتر از کافیست و جرقه‌ای که بیفتد آتشش همه جا را پر می‌کند.
توی این فوتبال کم تلفات نداده ایم رفقا.کافی نیست؟»  از توییتر پژمان راهبر.

 

 

18:35 - باشگاه پرسپولیس با انتشار این تصویر مدعی شده که سپاهانی ها در موعد مقرر در زمین حضور نیافتند و به همین دلیل بازی باید 3-0 شود.

 

 

1480409


 

18:34 - باشگاه سپاهان در گزارش تمرین خود نوشته که «پس از عدم حضور پرسپولیس در زمین» این تمرین انجام شده است.

 

18:31 - سیامک قلیچ خانی گفت: به زودی مستندات خودمان را در مورد جزئیات بازی ارسال می کینم به فدراسیون.

 

18:27 - بازیکنان تیم سپاهان در نقش جهان مانده اند و در حال تمرین هستند.

 

18:21 -باشگاه پرسپولیس با انتشار این تصویر نوشت: به رغم اسکورت پلیس به اتوبوس پرسپولیس حمله شد و شیشه اتوبوس درپی پرتاب اشیا شکست.

 

1480402

 

 

18:10 - نکته مهم این که مسئول یگان ویژه اصفهان، امنیت در مقابل هتل تیم سپاهان و همچنین مسیر ورزشگاه و مقابل در ورودی را بسیار خوب توصیف کرد. باید دید سپاهانی ها در واکنش به این صحبت چه موضعی خواهند داشت.

 

18:00 - عسگری رئیس سابق کمیته داوران می‌گوید: 3 بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس صحت ندارد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند در مورد این مسئله تصمیم‌گیری کند و براساس گزارش تیم داوری رأی خود را اعلام خواهد کرد. ممکن است این رأی براساس گزارش داور 3 بر صفر به سود پرسپولیس شود یا امکان رأی به تکرار مسابقه هم وجود دارد. باید ببینیم سرپرست تیم میزبان چه گزارشی می‌دهد زیرا تیم مهمان که پرسپولیس بوده در ورزشگاه حضور داشته است.

 

17:51 - سهیل مهدی بار دیگر در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و گفت: ما از سپاهان خواهش کردیم که تیم در اتوبوس آماده شود تا بازیکنان به رختکن نرود. اما این که تیم به رختکن برود و پاسخگو نباشد... در نیم ساعت دوم تیمی به زمین نیامد و من فقط باید منتظر داور و ناظرم باشم تا تصمیم درستی بگیرم. قاعدتا بر اساس گزارش بازی، ارکان قضایی کمیته انضباطی درباره نتیجه بازی تصمیم می‌گیرد.

 

17:48 - سرهنگ نورعلی: امنیت در مقابل هتل سپاهان «مثال زدنی» بود.

 

17:47 - سرهنگ نورعلی یگان ویژه اصفهان در گفتگو با فوتبال برتر گفت: تا ساعت 10:30 به ما نگفتند بازی بدون تماشاگر یا بدون تماشاگر است. ما برای هر دو آمادگی داشتیم. بحث هتل با نیروی انتظامی استان بود و نمی‌دانم برنامه چه بود. با این که وظیفه ما نبود، اما آمادگی اسکورت را داشتیم. این کار را هم کردیم و هیچگونه تعرضی هم به تیم اسکورت کننده و اعضای تیم سپاهان نشد و صحیح و سلامت آمدند.

 

17:45 - فتاحی سرپرست سپاهان همچنین گفت: هواداران ما برای این بازی تمهیدات زیادی داشتند. ما به خاطر منافع ملی آمدیم اما پرسپولیس قبول نکرد بازی کند.

 

17:40- توییت یک کاربر: شلنگو وا کردن رو چمن. دیگه تمومه ماجرا!

 

17:43 - تابش مدیرعامل سپاهان گفت: در بازی جام حذفی هم بازی 4 ساعت به تاخیر افتاد که مقصر آن هواداران پرسپولیس بودند. ما به واسطه ازدحام حضورمان در ورزشگاه به تاخیر افتاد. بازیکنان ما آماده بودند که به زمین بیایند ما به ناظر اعلام آمادگی کردیم و همین الان هم اگر برگردند بازی می کنیم.

 

17:42 - اتوبوس پرسپولیس هنوز ورزشگاه فولاد شهر را ترک نکرده و در کنار اتوبوس سپاهان حضور دارد.

 

 

17:39 - مدیرعامل سپاهان ادامه داد: ما قبول کردیم که بیاییم و به بچه ها هم اطلاع دادیم که از هتل بیایند. ما 16:25 به هتل رسیدیم و اصلا لازم نیست که تدارکات به زمین بیاید و ما در رختکن هم آماده بازی بودیم. ما به ناظر گفتیم آماده هستیم و گفتیم تیم داوری سوت بزند تا بازی شروع شود.

 

17:37 - تابش مدیرعامل سپاهان در این خصوص گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم و با مقامات کشوری هم صحبت کردیم و 2-3 ساعت در استانداری بودیم و تلاش کردیم به تعویق بیفتد اما طی تماس ها، مشخص شد که این بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود. بحث منافع ملی مطرح شد و با با درخواست ما موافقت نشد و گفتند احتمال دارد بازی شما به تاخیر بیفتد و حتی میزبانی تیم ملی گرفته شود و صعودمان به تیم ملی به خطر بیفتد.

 

17:36 - سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای سپاهان به همراه تابش و فتاحی در حال آمادگی برای مصاحبه با برنامه فوتبال برتر هستند. پس از اظهارات مسئولان پرسپولیس، باید دید که موضع سپاهانی ها چه خواهد بود.

 

17:35 - محمدحسن انصاری فرد عنوان کرد: باتوجه به این که به ما اعلام کردند بازی چهار و ربع است، بچه ها ما راس ساعت در زمین حاضر شدند. به ما گفتند نیم ساعت وقت بدهید اما بازیکنان سپاهان نمی خواستند بازی کنند. چون بازیکنانشان در رختکن بودند و من این را دیدم که سپاهان نمی خواست بازی کند. شما وقتی 4 و 20 دقیقه در استادیوم بودید، تدارکات را کنار زمین نیاوردید؟ ما نهایت همکاری را کردیم و قانون را اجرا کردیم و ما 10 دقیقه هم بیشتر ایستادیوم اما سپاهان نمی خواست بازی کند و تاوانش را هم باید بدهد.

 

 

 

 

17:31 - افشین پیروانی در گفتگو با جماعتی گزارشگر اصفهان گفت: اگر کسی می‌داند چه اتفاقی افتاده به ما هم بگوید، ما طبق قانون در ساعت مقرر آمدیم، ما 30 دقیقه طبق قانون صبر کردیم اما درصدی تقصیر کار نبودیم و قانون هر چه بگوید تابع آن هستیم. کسی نمی‌تواند تصمیم گیری کنید که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. بازی پنج شنبه با شهرخودرو بگویند 5 استادیوم باشید، ما 7 بیاییم، می‌شود؟ ما از همین الان به فکر بازی روز پنج شنبه با شهرخودرو هستیم.

 

 

17:29 - یحیی گل محمدی: ما ساعت 14:45 در رختکن بودیم و طبق برنامه پیش رفتیم. مسئولان برگزاری بازی هم حضور داشتند اما گفتند که سپاهانی ها اعلام کرده اند که نیم ساعت به ما مهلت بدهید. تیم سپاهان 14:25 وارد شدند و 20 دقیقه مهلت برای گرم کردن داشتند اما نمی دانستم چرا حتی تدارکاتشان بالا نیامدند؟

 

 

 

 

 

17:28 - بازیکنان تیم پرسپولیس سوار اتوبوس خود می‌شوند و در حال ترک کامل استادیوم هستند.

 

 

 

 

 

 

17:27 - سهیل مهدی: حداقل سه ساعت است با هر دو تیم صحبت می کنم  از آنها خواهش کردیم اما اتفاق نیفتاد . فکر می کنم این اراده نبود که این بازی برگزار شود.

 

17:25 - اتوبوس تیم پرسپولیس وارد زمین شد و تدارکات تیم نیز ساک های بازیکنان را در پیست تارتان کنار چمن قرار داده است.


17:24 - انصاری فرد، پیروانی و گل محمدی به سایت رسمی پرسپولیس گفتند: بازی قانونا سه بر صفر شده و ما زیر بار تصمیمات غیرقانونی نمی رویم.

 

17:23 - کریم باقری خبر لغو بازی پرسپولیس و سپاهان را تائید کرد.

 

17:21 - پرسپولیسی ها در حال ترک ورزشگاه هستند. بازی لغو شد.

 

17:20 - جلال مرادی ناظر معروف بازی بزرگ امروز لیگ برتر باید مهمترین تصمیم لیگ را بگیرد.لغو یا رایزنی برای انجام بازی؟

 

17:10 - مدیرعامل سپاهان در شرایطی که بازیکنان این تیم هنوز وارد میدان نشده اند اعلام کرد برای آماده شدن به 45 دقیقه زمان نیاز است.

 

17:00- تابش: در فینال جام حذفی  سه ساعت بازی را نگه داشتند و اتفاقا یکی از تیمهای این بازی تیم پرسپولیس بود.شرایط ما ویژه بود و انشالله بازی انجام می شود .

 

16:50 - افشین پیروانی پس از گذشت 5 دقیقه از ورود بازیکنان، تیم را کنار کشید و سرخپوشان به رختکن رفتند.

 

16:48 - مراسم ابتدای بازی برگزار شد و حتی بازیکنان پرسپولیس یک بار دیگر چند ثانیه بدن های خود را گرم نگه داشتند و منتظر سپاهانی ها شدند.


16:45 - بازیکنان تیم پرسپولیس وارد زمین چمن شدند و در کنار تیم داوری قرار گرفتند.

 

 

1480370

 

1480367

 

1480366

 

1480365

 

 

 

16:34 - اعضای تیم سپاهان سرانجام به استادیوم رسیدند؛ اتوبوس تا کنار زمین آمد.

 

1480363

 

16:15 - قرار بود در این لحظه بازی آغاز شود اما هنوز تیم سپاهان به استادیوم نرسیده است.

 

16:10 - پنچر شدن اتوبوس تیم سپاهان جدیدترین مشکلی است که مانع از حضور سپاهانی ها شده است.

 

15:55 - یگان ویژه قصد متفرق کردن طرفداران سپاهانی را دارد که همچنان در مقابل هتل کوثر هستند.

 

15:40- بازیکنان تیم پرسپولیس در زمین در حال گرم کردن هستند. یک طرف میدان شاگردان گل محمدی حضور دارند اما سپاهانی ها در هتل مانده اند.

 

15:35 - از مقابل ورزشگاه نقش جهان خبر می‌رسد که حدود 2 هزار طرفدار سپاهانی اقدام به بستن اتوبان کرده اند.

 

15:20 - در شرایطی که کمتر از یک ساعت تا شروع بازی باقی مانده، اعضای تیم پرسپولیس به ورزشگاه نقش جهان رفته اند.

 

15:18 -چهار موتورسوار در برابر هتل محل اقامت پرسپولیس حضور یافتند و مزاحمتی را ایجاد کردند.

 

15:16 - طرفداران تیم سپاهان اصفهان اجازه خروج به بازیکنان این تیم نمی‌دهند و اتوبوس زرد رنگ تیم امیر قلعه نویی در مقابل هتل کوثر حضور دارد.

 

15:10 - در شرایطی که هواداران سپاهان اجازه خروج اتوبوس بازیکنان و کادر فنی را به استادیوم نمی دهند، کادر داوری این مسابقه در ورزشگاه نقش جهان حاضر است.

 

15:03 - حدود هزار هوادار در محل اردوی طلایی پوشان حضور دارند.

 

15:01 - مهدی کیانی در میان هواداران خودی حضور یافت و برای دقایقی با آن ها صحبت کرد.

 

14:44 - هواداران سپاهان شعار می‌دهند: «بازی بذار سه هیچ شه، غرورمون له نشه».

 

14:30 - برخی از هواداران تیم سپاهان در مقابل هتل کوثر تجمع کرده اند و شعارهایی برای عدم حضور بازیکنان سپاهان در زمین می‌دهند.

دیدگاه‌ها