کد خبر : 1670345 | 05 اسفند 1398 ساعت 12:17 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول خودش را بهترین تیم دنیا نمی‌داند

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید لیورپولی‌ها خودشان را بهترین تیم دنیا نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند از فکر کردن به چنین عنوانی خودداری کنند.

کلوپ: لیورپول خودش را بهترین تیم دنیا نمی‌داند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه این روزها عده زیادی لیورپول یورگن کلوپ را بهترین تیم فوتبال دنیا می‌دانند ولی سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد می‌گوید لیورپولی‌ها به چنین توصیف‌هایی فکر نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند خودشان را بهترین تیم دنیا قلمداد نکنند.

 

لیورپول در حال حاضر با اختلافی بسیار زیاد صدرنشین لیگ برتر انگلیس بوده و مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ به حساب می‌آید. یورگن کلوپ اما می‌گوید او و تیمش به جای مقایسه خود با تیمهای بزرگ سالهای اخیر فوتبال دنیا ترجیح می‌دهند به جای تمرکز روی چنین القابی روی کار بهتر و ارائه فوتبال زیباتر تمرکز کنند.

 

1480658

 

کلوپ در این باره گفت:" وقتی از بهترین تیم فوتبال دنیا صحبت می‌شود معمولا نگاه‌ها به رئال مادرید چند سال پیش معطوف می‌شود یا بارسلونای چند سال پیش، یا منچسترسیتی دو سال گذشته".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیم ما ذهنیت درست را در اولویت قرار داده و البته ما در کنار این بازیکنان خیلی خوبی هم داریم. ما البته نسبت به خیلی‌ها عملکردمان را با دید انتقادی بیشتر بررسی می‌کنیم و تنها نتایج را در نظر نمی‌گیریم. البته در اینکه ما نتایجی استثنایی داشته‌ایم هیچ شکی نیست ولی ما خودمان را بهترین تیم دنیا نمی‌دانیم".

 

دیدگاه‌ها