کد خبر : 1670351 | 05 اسفند 1398 ساعت 12:50 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دو مس؛ اتفاق جالب در راه است

در حال حاضر دو گزینه ی صعود به لیگ برتر تیم های مس رفسنجان و مس کرمان هستند. دو تیم هم خانواده که در صورت صعود به لیگ برتر یک اتفاق جالب را رقم خواهند زد.

صعود دو مس؛ اتفاق جالب در راه است 

به گزارش "ورزش سه"، با وجود 9هفته مانده به پایان بازی ها به نظر می رسد قهرمانی مس رفسنجان با مربیگری محمد ربیعی در این فصل قطعی به نظر می رسد. (هر چند این مربی و شاگردانش در حال حاضر چنین نظری ندارند.) به این خاطر که مس رفسنجان از ابتدای فصل تا به اینجای کار که 25 هفته از بازی ها سپری شده سیر صعودی داشته و از سویی این تیم تهاجمی ترین تیم بازی ها است و 7 امتیاز هم از تیم دوم فاصله دارد. به واقع با روندی که مس رفسنجان در پیش گرفته تنها اتفاقات عجیب و غریب است که می تواند مانع از قهرمانی این تیم در این فصل از بازی ها شود. مس رفسنجان و محمد ربیعی چنان عطشی برای صعود به لیگ برتر دارند که در خانه ی حریف هم به یک یا دو گل برای رسیدن به پیروزی راضی نمی شوند و دیروز هم در خانه ی تیم داماش گیلان با نتیجه 3-1 پیروز شدند. 

 

اما مس کرمان تیم دوم جدول ابتدای فصل روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد. تا جایی که برخی هفته ها مجتبی حسینی مربی تیم مورد انتقاد هوداران قرار می گرفت اما مس کرمان هم اینروزها به خوبی خود را پیدا کرده است. مس در هفته های اخیر در قد و قامت یک تیم مدعی بوده و حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست داده است تا جایی که امروز با 45 امتیاز دومین نامزد صعود به لیگ برتر بشمار می رود. البته خیال مس کرمان برای صعود به لیگ برتر بر خلاف مس رفسنجان خیلی راحت نیست به این خاطر که دست کم سه تیم با اختلاف های کمی در تعقیب این تیم هستند. آلومینیوم اراک که 44 امتیازی است. نود ارومیه که 43 امتیاز است و خوشه طلایی که تا به این جای کار 42 امتیاز اندوخته است. مس کرمان برای صعود باید به سیر صعودی خود ادامه دهد و حتی در یک هفته از 9 هفته باقی مانده بازی را بدون کسب امتیاز تمام نکند. دراینصورت شانس زیادی خواهد داشت که بعد از مس رفسنجان صعود به لیگ برتر را تجربه کند. 

 

در صورت صعود دو تیم مسی به لیگ برتر این اتفاق در فوتبال کرمان برای اولین بار رخ خواهد داد. صعود دو تیم از این استان به لیگ برتر به طور همزمان.

دیدگاه‌ها