کد خبر : 1670453 | 05 اسفند 1398 ساعت 20:05 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری برابر تارتار و نفت مسجدسلیمان

آقامجتبی انتقام آقایحیی را گرفت!

آخرین بازی های هفته بیستم لیگ برتر روز گذشته برگزار شد. بازی هایی که در یکی از آنها تیم آسیایی شهرخودرو توانست برابر حریف مسجدسلیمانی به برتری برسد.

آقامجتبی انتقام آقایحیی را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های پایانی هفته بیستم لیگ برتر، عصر روز گذشته تیم شهرخودرو توانست برابر نفت مسجدسلیمان به برتری برسد. اما نکته جالب این دیدار و پیروزی در آن، به حضور دو سرمربی فعلی و قبلی این تیم بر می گردد.

 

در حالی که یحیی گل محمدی به ماه های آخر حضور یک سال و نیمه خود در مشهد رسیده بود در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، باید در دیداری حساس به مصاف مهدی تارتار می رفت. دیداری که در ورزشگاه امام رضا برگزار شد و در حالی که تصور می شد بازیکنان دو تیم در نهایت به تساوی رای دادند و بازی را باید در وقت های اضافه ببینیم این اتفاق نیفتاد و یک گل دقیقه نودی از سوی مسجدسلیمانی ها کار تیم شهرخودرو را به هم ریخت و این تیم با این شکست از جام حذفی فوتبال ایران کنار رفت.

 

1480818

 

روز گذشته اما پس از سه، چهار ماه تیم شهرخودرو از بازی های هفته بیستم باز هم روبروی شاگردان مهدی تارتار قرار گرفت و جالب اینکه این بازی نیز در خانه این تیم برگزار می شد. دیداری که با گلزنی مسجدسلیمانی ها همراه بود اما کامبک یاران سابق گل محمدی و فعلی سرآسیایی توانست شهرخودرو را به بازی برگرداند و در نهایت سه امتیاز مهم این بازی را نصیب این تیم کند.

 

1480819

 

با این نتیجه می توان گفت پس از پایان بازی روز قبل آقامجتبی توانست پس از برتری برابر مهدی تارتار و تیمش، انتقام آقایحیی را از نفت مسجدسلیمان بگیرد و به این ترتیب سه دیدار این دو تیم در فصل فوتبالی فعلی با یک تساوی و یک برد برای طرفین به پایان برسد.

دیدگاه‌ها