کد خبر : 1670470 | 05 اسفند 1398 ساعت 21:57 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: مشتاق حضور در استمفوردبریج هستم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در مورد سبک بازی چلسی صحبت کرد.

هانسی فلیک: مشتاق حضور در استمفوردبریج هستم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب بایرن مونیخ در اولین دیدارش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید در لندن به مصاف چلسی برود. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد او و تیمش با اشتیاق تمام آماده بازی کردن در خانه چلسی خواهند بود.

 

هانسی فلیک گفت: "لئون گورتزکا امروز تمرین کرد و باید بتواند مقابل چلسی بازی کند. چلسی تیمی فوق العاده با بازیکنان جوان و باتجربه است، آنها آزادانه بازی می کنند. این مزیت به ویژه در خط حمله این تیم وجود دارد. چلسی در بخش هجومی سرعت داشته و اگرچه اشتباهاتی نیز در دفاع این تیم وجود دارد، اما آنها تیمی هستند که می توانند به رقیب فشار آورند. من بازی این تیم مقابل تاتنهام را دیده و متوجه شدم چگونه می توانند ما را تحت فشار قرار دهند و بر ریتم بازی ما تاثیر بگذارند. ما باید با اعتماد به نفس بازی کنیم.

 

1459138

 

در دیدار مقابل پادربورن دو بازیکن ما در خط دفاعی محروم بودند و توماس مولر نیز به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. کینگزلی کومان نیز پس از طی کردن مصدومیت فقط یک بازی را از ابتدا در ترکیب آغاز کرده بود. اما نکته اصلی این بود که ما پیروز شدیم. حالا آن بازی تمام شده، فراموش شده است. در چنین شرایطی باید پیروز شوید. من باید از تیم خودم تعریف کنم. حریفان ما مبارزه می کنند، اما دیر به گل رسیدیم که این یک اتفاق فوق العاده بود.

 

در بایرن مونیخ همیشه همه چیز کمی متفاوت است. هر بازی شما باید تنها برای برنده شدن بازی کنید و من به عنوان سرمربی معتقدم این یک پیش نیاز است. ما دربازی رفت مهمان هستیم و این شرایط متفاوتی است. مهم این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و اگر برنده شویم که فوق العاده است. ما برای دیدار با چلسی آماده خواهیم شد و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد.

 

فرانک لمپارد عملکرد بسیار خوبی داشته است، او تیمی با تجربه و با حضور استعدادهای جوان در اختیار دارد. او با رسیدن به مقام چهارم در لیگ برتر موفق بوده است. به نظر می رسید آنها در لیگ قهرمانان اروپا صعود می کنند

 

به جز دیدار مقابل لایپزیش ما در همه بازی ها حداقل یک گل به ثمر رسانده ایم. من مشتاقانه منتظر حضور در این ورزشگاه هستم. من در گذشته چندین بار در استمفوردبریج حضور داشته ام و فصل گذشته با فرانکفورت اینجا آمدم. این یک بازی خاص برای بایرن مونیخ خواهد بود."

دیدگاه‌ها