کد خبر : 1670480 | 05 اسفند 1398 ساعت 23:27 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

بزرگ ترین حسرتم؟ جذب نکردن اریک کانتونا

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر در مورد مهم ترین حسرت دوران مدیریتش در این باشگاه سخن گفت.

بزرگ ترین حسرتم؟ جذب نکردن اریک کانتونا

به گزارش "ورزش سه"، در دوران حضور ماسیمو موراتی بر مسند ریاست اینتر، این باشگاه همیشه موفق به جذب ستاره های بزرگ و طراز اول فوتبال دنیا می شد. ماسیمو موراتی فاش کرد در اواسط دهه 90 تلاش زیادی برای خرید اریک کانتونا داشته، اما به دلیل اشتباه یک نفر این اتفاق رخ نداده است.

 

ماسیمو موراتی گفت: "من می خواستم اریک کانتونا را از منچستر یونایتد به خدمت بگیرم، اما موفق به انجام این کار نشدم. من خیلی دوست داشتم که او را در اینتر در اختیار داشته باشم، زیرا تصور می کردم او قادر است همه مشکلات اینتر را حل کند."

 

1480850

 

البته ماسیمو موراتی پیش از این در مورد تمایل به جذب اریک کانتونا صحبت کرده است. در سال 2015، او گفت: "شاید اگر ما کانتونا را جذب می کردیم، روند پیروزی ها زودتر آغاز می شد، زیرا کانتونا همه چیز را تغییر می داد. من در ورزشگاه بودم که او یک هوادار را لگد زد و من به خودم گفتم که شاید این اتفاق به مذاکرات ما کمک کند، زیرا ممکن است کانتونا به خاطر این اتفاق حاضر به ترک یونایتد شود. ما قصد داشتیم او را جذب کنیم و به دلیل اشتباه یک نفر این اتفاق رخ نداد."

 

در عوض، اینتر موفق به خرید پل اینس، هافبک انگلیسی یونایتد در سال 1995 با 7.5 میلیون پوند از این تیم شد و ماسیمو موراتی هنوز هم این بازیکن را مورد تحسین قرار می دهد.

 

موراتی گفت:  "من از حضور پل اینس در اینتر بسیار خوشحال بودم. درباره او خیلی کم صحبت شده است، اما پل انیس او از نظر قدرت بدنی و کاریزما بازیکن فوق العاده ای بود، یک انگلیسی سخت کوش."

دیدگاه‌ها