کد خبر : 1670524 | 06 اسفند 1398 ساعت 11:07 | 94K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور به غیبت 3 جلسه ای مسعود اعتراض می کند

محرومیت سنگین برای کاپیتان شجاعی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکبار دیگر محرومیت سنگینی را برای مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور در نظر گرفت.

محرومیت سنگین برای کاپیتان شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی همواره یکی از بازیکنان اخلاق مدار فوتبال ایران بوده است؛ او که همیشه به واسطه فعالیت های جامعه پسند خود پایگاه های مردمی زیاد داشته، در جریان برخی مسابقات برای دفاع از حق تیمش اقداماتی می کند که البته به مذاق داوران خوش نمی آید و برخوردهای انضباطی را به جان می خرد.


آخرین موردی که شجاعی از کوره در رفت، مربوط به دیدار تراکتور و گل گهر در سیرجان بود. این مسابقه که از هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار شد، با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در جریان این بازی مسعود شجاعی به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز مواجه شد و از زمین اخراج شد. بعد از مسابقه اما ظاهرا داور و ناظر بازی گزارش هایی را علیه کاپیتان تیم ملی رد کردند که حالا باعث محرومیت سنگینش شده است. 

 

1476740

 

کمیته انضباطی با بررسی گزارش های رسیده از بازی گل گهر و تراکتور رای به محرومیت سه جلسه ای شجاعی از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی داده است. در حکم شجاعی آمده که افترا به داور در فضای مجازی و بدرفتاری در قبال او در جریان مسابقه باعث محرومیت شده است.


البته که حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی قابل تجدید نظر است و تراکتوری ها و شجاعی می توانند با اعتراض به رای در کمیته استیناف برای کاهش یا بخشش آن اقدام کنند.


بی تردید شجاعی در ترکیب تراکتور نقش غیرقابل انکاری دارد. او به عنوان کاپیتان سرخپوشان یکی از وزنه های این تیم به شمار می رود و از بعد فنی نیز همیشه کمک حال یارانش بوده است. حالا اگر قرار به پابرجا ماندن این محرومیت باشد، بی تردید باشگاه تراکتور متضرر خواهد شد.

 

1476739

 

نکته قابل توجه درباره شجاعی این است که سال گذشته بعد از دیدار تراکتور و نفت آبادان در جام حذفی نیز او چنین شرایط مشابهی را تجربه کرد. او از داور آن مسابقه کارت قرمز گرفت و بعد توسط کمیته انضباطی یک جلسه محروم شد. حالا کمیته انضباطی حکم سنگین تری را برای شجاعی در نظر گرفته و باید دید سرانجام چه اتفاقی در این خصوص رخ می دهد.

 

گفتنی است؛ تیم تراکتور هم به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیدگاه‌ها