کد خبر : 1670693 | 07 اسفند 1398 ساعت 01:27 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 1-1 بارسلونا: طلسم ایتالیایی بارسا شکسته نشد

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی به تساوی 1-1 رضایت دادند.

ناپولی 1-1 بارسلونا: طلسم ایتالیایی بارسا شکسته نشد

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها که آخرین بار در سال 2006 توانستند در لیگ قهرمانان در خانه یک حریف ایتالیایی به پیروزی برسند، امشب هم در خانه ناپولی به یک تساوی رضایت دادند؛ هرچند با این نتیجه، شانس بیشتری از حریف برای صعود دارند. 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 9، لیونل مسی بعد از همکاری با فرانکی دی یونگ، صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت بازیکنان ناپولی بود که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست بگیرند اما آنها نیز حمله خطرناکی روی دروازه بارسا نداشتند. در ادامه بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 30، روی یک غافلگیری، ناپولی به گل رسید.

توپ ربایی زلینسکی از فیرپو و پاس عرضی او، دریس مرتنس را پشت محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای دقیق و فنی، توپ را به گوشه دروازه تراشتگن فرستاد.

 

1481211

 

1481199

 

پس از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا بودند که حملات شان را از سر گرفتند؛ هرچند دفاع پرتعداد بازیکنان ناپولی، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 42، این ناپلی ها بودند که می توانستند به گل دوم برسند اما ضربه مانولاس روی ارسال کایخون، از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و این نیمه با برتری 1-0 ناپلی ها به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند و در مقابل بازیکنان ناپولی در تلاش بودند تا با دفاع فشرده و استفاده از ضدحملات، به گل دوم برسند اما این تیم میهمان بود که سرانجام در دقیقه 57، به گل تساوی رسید.

روی پاس در عمق بوسکتس، سمدو درون محوطه جریمه ناپولی صاحب توپ شد و پاس در عرض او را آنتوان گریزمان با یک دقیق، به سقف دروازه حریف کوبید.

 

1481228

 

بازیکنان ناپولی به این گل خیلی سریع واکنش نشان دادند و صاحب دو موقعیت بسیار خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. ابتدا در دقیقه 61، این اینسینیه بود که با عبور از بین سمدو و پیکه، صاحب موقعیت شد اما ضربه او را تراشتگن دفع کرد. دو دقیقه بعد، این بار روی همکاری فابین و میلیک، این کایخون بود که با تراشتگن تک به تک شد اما باز هم دروازه بان آلمانی بارسا با خروجی به موقع، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

در دقیقه 65 نوبت بارسایی ها بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش بروند اما همکاری مسی و ویدال که به یک موقعیت خطرناک تبدیل شده بود، به گل ختم نشد.

حملات بازیکنان بارسا ادامه داشت و در دقیقه 76، روی ضربه کرنر مسی، چیزی نمانده بود که ساموئل اومتیتی، تیم میهمان را پیش بیندازد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی بازی متعادل دنبال شد و در حالی که هر دو به دنبال راهی برای زدن گل برتری بودند، بارسا با اخراج آرتورو ویدال، 10 نفره شد. ستاره شیلیایی که به دنبال پس گرفتن توپ از ماریو روی بود، تکل خشنی روی پای او زد و با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

علی رغم این اتفاق، باز هم بارسا در ثانیه های باقی مانده حملات خطرناک تری روی دروازه میزبان داشت اما در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها