کد خبر : 1670763 | 07 اسفند 1398 ساعت 12:43 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

جان افراد از هزار جام با ارزش تر است 

خلیل‌زاده: به سیرجان نخواهیم رفت

سرپرست استقلال یک بار دیگر تاکید کرد این تیم به سیرجان سفر نمی کند.

خلیل‌زاده: به سیرجان نخواهیم رفت 

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال شیوع ویروس کرونا تمام اعضای استقلال مخالف سفر به سیرجان و بازی با گل گهر هستند چراکه اعتقاد دارند برگزاری بازی در این شرایط خطرناک است. اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال یک بار دیگر تاکید کرد که این تیم برای بازی با گل گهر به سیرجان سفر نخواهد کرد. 

 

ذوب آهن هم می خواستیم لغو شود

 

بعضی‌ها می‌گویند که چرا قبل از بازی با ذوب‌آهن به فکر لغو بازی‌ها نبودید؟ ما آن موقع هم دنبال این موضوع بودیم اما نخواستیم از روش‌های رسانه‌ای استفاده کنیم اما چون نتیجه نداد، ترجیح دادیم که به طور رسمی اعلام کنیم. ضمن اینکه اخبار مربوط به ویروس کرونا با چهار روز قبل قابل مقایسه نیست و الان به مراتب نگرانی‌ها بیشتر شده است.

 


رفتن به سیرجان خطرناک است؟ 


می‌شنویم که می‌گویند نرفتن استقلال به سیرجان یک رفتار آماتور است و در شأن باشگاه استقلال نیست و جریمه خواهید شد و از این حرفها. دوستان عزیز، همین حالا در اردوی استقلال دو بازیکن سرماخورده حضور دارند. آیا شما درک می‌کنید که جان انسانها مهمتر از فوتبال آماتور و حرفه‌‌ای است؟ صد تا یا هزار تا از این جام‌های قهرمانی به اندازه جان یک انسان نیست. چرا موضوع به این مهمی را درک نمی‌کنند؟

 

رفتن به سیرجان خطرناک است 

 

رفتن از تهران به سیرجان، خطرات بسیاری از نظر ابتلا به ویروس دارد. هیچ اقدام پیشگیرانه‌ای هم به مناسبت این سفرها انجام نشده. الان بازیکنان من برسند به سیرجان چند صد نفر، چند هزار نفر برای عکس و امضا به سراغ آنها خواهند رفت؟ آیا اینها خطر نیست؟

 

منتظر خبر لغو بازی هستیم 

 

همان طور که دیشب اعلام کردم منتظر لغو بازیها هستیم. با نهادهای تصمیم گیرنده تماس گرفتیم و از آنها خواستیم که به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند.


به سیرجان نخواهیم رفت 

 

ما به سیرجان نخواهیم رفت و مسؤولیت این سفر را برعهده نخواهیم گرفت. برگزار کننده‌ها باید به طور رسمی و علنی مسؤولیت سلامتی اعضای تیم استقلال در سفر به سیرجان را برعهده می‌گرفتند. فردا روزی اگر اتفاق ناگواری رخ دهد، همه این آقایان در کارگروه احتمالی بابت حادثه شانه خالی می‌کنند و ما را مقابل مردم قرار می‌دهند. هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای هم برای صحبت‌های من وجود ندارد که اگر داشت تاکنون اعلام می‌کردند.


امیدواریم نوروزی دست پر خارج شود


امیدوارم دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در جلسه ستاد مبارزه با کرونا دست پر بیرون بیاید و بازی لغو شود.

دیدگاه‌ها