کد خبر : 1670857 | 07 اسفند 1398 ساعت 18:35 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند

خلیفه‌اصل: روی‌کاغذ شانس صعود به لیگ‌برتر را داریم

استقلال خوزستان در سه بازی اخیر تیمش موفق به کسب سه برد شده و این نه امتیاز باعث شده که این تیم در میانه جدول قرار بگیرد.

خلیفه‌اصل: روی‌کاغذ شانس صعود به لیگ‌برتر را داریم

به گزارش "ورزش سه"، امیر خلیفه اصل در گفت وگو با خبرنگار ما درباره برد اخیر تیمش و موفقیت استقلال خوزستان با حضور وی اینچنین صحبت کرد: هر اتفاقی که رقم خورده است، به خاطر زحمات بازیکنانم، یکدلی و سنگ تمام گذاشتن آن‌ها در تمرینات و مسابقات است. بازیکنانم انرژی مثبتی به هم می‌دهند و همین عامل موفقیت تیم در سه دیدار اخیر بوده است، آنها فعل خواستن را صرف کردند.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره وضعیت مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: هواداران در هر شرایطی کمک حال تیم بوده‌اند و ما به حمایت آن‌ها نیاز مبرم داریم. حضور نداشتن آن‌ها در بازی خانگی این هفته برابر ملوان نیز برای ما سخت است و جای خالی آن‌ها احساس می‌شود اما نیاز است که به سلامتی جامعه کمک شود. من خودم موافق این هستم که مسابقات لغو شود و به زمان دیگری موکول شود. ما قبل از اینکه ورزشکار باشیم، یک انسان هستیم و سلامتی هر انسان مهم است.

وی ادامه داد: خدایی نکرده اگر ورزشکاری مریض شود، دوستان، خانواده و اطرافیانش در معرض این مشکل هستند. موافق لغو مسابقاتیم اما تابع فدراسیون نیز هستیم و هر تصمیم که بگیرند ما انجام خواهیم داد. اکنون نیز تمریناتمان را در اهواز برای دیدار با ملوان پیگیری می‌کنیم. در خصوص بهداشت نیز همه بازیکنان نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند و این تنها کاری است که می‌توانیم بکنیم و انشالله این مشکل به زودی برطرف شود.

 

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: آن سه بازی تمام شده است و برای ما به تاریخ پیوسته‌اند. اکنون نیز باید بازی به بازی پیش برویم. این هفته یک بازی دشوار با ملوان داریم که باید تمام تلاش‌مان را برای موفقیت در این دیدار به کار بگیریم. شرایط‌مان خوب است، اما باید حواس‌مان را جمع کنیم زیرا طی ۲۲ روز در پنج دیدار باید به میدان برویم. در این شرایط، ریکاوری تیم خیلی مهم است و امیدوارم با کسب نتایج خوب، دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

خلیفه اصل هم‌چنین گفت: ما هنوز روی کاغذ شانس صعود داریم، انسان به امید زنده است و ما امیدمان را از دست نخواهیم داد. بازی به بازی پیش خواهیم رفت و تنها به فکر صعود و برد هستیم. در دیدار بعدی میلاد پاک‌پرور و احمد آل نعمه را به دلیل مصدومیت و رامین داوودی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

 


وی در انتها درباره تیم بومی امسال استقلال‌ خوزستان نیز گفت: تیم خوب و یکدلی داریم، خوزستان استعدادهای زیادی دارد اما اعتقاد دارم که اگر تیمی نیاز داشته باشد باید از بازیکنان غیر بومی هم در پست‌های خود استفاده کند. این بومی بودن اکثر تیم‌ها بسیار به تیم کمک کرده است، در نیم فصل نقاط ضعف را با خرید چند بازیکن پوشش دادیم و در تلاش هستیم تا همین روند را ادامه بدهیم تا به یک هارمونی مثبت در لیگ یک برسیم و به زودی شاهد بازگشت تیم استقلال خوزستان به لیگ برتر باشیم.

 

دیدگاه‌ها