کد خبر : 1670893 | 07 اسفند 1398 ساعت 20:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمد نصرتی؛ از لیگ برتر تا لیگ یک مدعی

محمد نصرتی در چند روز اخیر با جدایی از گل ریحان تبدیل به گزینه چند تیم شده است.

محمد نصرتی؛ از لیگ برتر تا لیگ یک مدعی

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی را فوتبالی ها بیشتر با گلی که به بحرین زد و ایران راهی جام جهانی شد می شناسند. مدافع قد بلندی که دوران مربیگری خود خیلی زود ولی پر قدرت آغاز کرده است.

 

محمد نصرتی در اولین سال سرمربیگری خود گل ریحان را تبدیل به یک مدعی کرد و عملکرد خوب در لیگ یک با رکورد 21 بازی بدون شکست همراه شد ولی مشکلات مدیریتی باعث شد تا نصرتی به رغم عملکرد خوبی که داشت بر سر جدایی توافق کنند.

 

جدایی محمد نصرتی از گل ریحان باعث شد تا تیم هایی که در فکر تغییر در کادر فنی بودند روی نام و عملکرد خوبش زوم کنند. هفته گذشته یک تیم لیگ برتری میانه جدولی به سراغ نصرتی رفت ولی روند مذاکرات به توافق نهایی ختم نشد تا این مربی جوان و موفق مذاکرات خود را با چند تیم لیگ یکی ادامه دهد.

 

محمد نصرتی که توانسته بود با گل ریحان بعنوان مدعی مطرح شود بیشتر تمایل دارد که تیمی را در اختیار بگیرد که پتانسیل مدعی شدن را داشته باشد که از گزینه های روی میز میتوان تیم خوشه طلائی را بهترین گزینه برای نصرتی دانست و البته محمد نصرتی هم میتواند گزینه ای خوب برای این تیم باشد.

 

نصرتی مذاکرات را با مدیران خوشه طلایی آغاز کرده است و گفته می شود توافقاتی نیز در این مذاکرات بوده تا احتمالا بزودی محمد نصرتی پروژه صعود به لیگ برتر را در ادامه لیگ یک با خوشه طلائی ادامه دهد.

 

مصطفی دنیزلی در ابتدای فصل سرمربی تراکتور شد و از روز اول بحث حضور محمد نصرتی بر روی نیمکت تراکتور به گوش می رسید و بعد از چند نتیجه ناخوشایند از طرف دنیزلی نام محمد نصرتی بیشتر از هر زمانی نزدیک به تراکتور دیده می شد ولی در نهایت نصرتی کار خود را بعنوان سرمربی در لیگ یک ادامه داد که گفته نمی شود عدم حضور او در کنار مصطفی دنیزلی به دلیل مدعی شدن تیم لیگ یکی نصرتی در این مسابقات بوده است.

دیدگاه‌ها