کد خبر : 1670914 | 07 اسفند 1398 ساعت 23:46 | 79.4K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی؛ گریزمان طلسم نیمار را شکست

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا بعد از مدت ها موفق شد طلسم عجیب بازیکنان بارسلونا را باطل کند.

باورنکردنی؛ گریزمان طلسم نیمار را شکست



به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب و در دیداری که نمایش چندان خوبی نیز ارائه نداد، در خانه ناپولی و در ایتالیا به تساوی 1-1 برابر شاگردان گنارو گتوزو رضایت داد تا از شانس قابل توجهی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان برخوردار باشد.

 

1481238

 

گل تساوی بارسلوا توسط آنتوان گریزمان، ستاره 29 ساله و فرانسوی این تیم به ثمر رسید تا او تبدیل به اولین بازیکنی به جز لیونل مسی بعد از حدود پنج سال شود که در یک دیدار از مراحل حذفی لیگ قهرمانان خارج از استادیوم نوکمپ موفق به گلزنی برای آبی اناری ها می شود.

 

حدود پنج سال پیش و در ماه می سال 2015، نیمار در جریان دیدار بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در استادیوم آلیانس آره نا که منجر به شکست 3-4 بلوگرانا و البته صعود این تیم به فینال شده بود، دروازه مانوئل نویر را باز کرد و بعد از او هیچ بازیکنی از بارسا به جز لیونل مسی نتوانسته بود که در دیدارهای حذفی خارج از نوکمپ در لیگ قهرمانان گلزنی کند.

 

در آن فصل بارسلونا بعد از گذر از سد بایرن مونیخ، در فینال نیز در برلین موفق شد با نتیجه 1-3 یوونتوس را مغلوب کرده و برای آخرین بار فاتح لیگ قهرمانان شود. هواداران بارسلونا امیدوارند این فصل گلزنی آنتوان گریزمان خوش یمن بوده و بعد از پنج سال ناکامی، یک بار دیگر بارسا بر بام فوتبال اروپا قرار گیرد.

دیدگاه‌ها