کد خبر : 1671179 | 08 اسفند 1398 ساعت 22:42 | 82.6K بازدید | 0 دیدگاه

نبی‌زاده: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود

بازیکن تیم شهرخودرو اعتقاد دارد که روی ترابی پنالتی انجام نداده است.

نبی‌زاده: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، علی نبی زاده بازیکن جوان شهر خودرو پیش از شروع بازی به سمت یحیی گل محمدی رفت و از او تشکر کرد. نبی زاده که در صحنه با ترابی برخورد داشت، در این باره هم اظهار نظر کرده و به رای محرومیت شهرخودرو نیز پرداخته است.

 

* بدشانس بودیم که باختیم

 

بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس در آزادی انجام دادیم البته بجز ۲۰ دقیقه ابتدایی که تا آمدیم به خودمان بیاییم دو گل دریافت کردیم. خواستیم جبران کنیم که نشد. در کل موقعیت های زیادی روی دروازه حریف داشتیم که با بدشانسی موقعیت هایمان گل نشد. پیش از آغاز بازی به سمت او رفتم و بابت اعتمادی که در نیم فصل اول به من داشت از او تشکر کردم. اعتماد کردن به بازیکنان جوان خیلی سخت است البته فکر می کنم من هم جواب اعتماد ایشان را به خوبی دادم.

 

* محرومیت برایمان حاشیه ساز شد

 

رای کمیته تعیین وضعیت و محرومیت ناگهانی دو بازیکنمان حواشی بسیاری برایمان بوجود آورده بود و هفته ی سخت و پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتیم درحالیکه باید مقابل تیمی که برای قهرمانی می جنگد آماده می شدیم. علاوه بر این باتوجه به لغو بازی سپاهان پرسپولیس ما خسته تر از حریف بودیم.

 

* توپ را زدم، داور پنالتی گرفت

 

در آن لحظه فقط توپ را زدم ولی فکر می کنم چون از قبل و میانه های میدان می خواستم ترابی را با خطا متوقف کنم و پیراهنش را هم کشیدم داور آماده ی گرفتن خطا بود و سوت را هم نزدیک دهانش برده بود که در محوطه جریمه تکلم را خطا تشخیص داد در حالی که فقط توپ را زدم. حتی کمک داور پشت دروازهم تردید داشت اما داور تصمیمش را گرفته بود در حالی که فقط توپ را زدم و از اعلام پنالتی خیلی تعجب کردم!

 

* همه ما خسته هستیم

 

به علت لغو دیدارمان در لیگ قهرمانان آسیا دو روز استراحت خواهیم کرد. همگی خیلی خسته هستیم که کارمان را سخت تر کرده است. خود من امروز به علت احساس مصدومیت در اواسط نیمه دوم از بازی بیرون آمدم. امیدوارم پس از فرصت استراحت و ریکاوری که بدست آمده بتوانیم به روند خوب خودمان با آقای سرآسیایی ادامه دهیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم.

دیدگاه‌ها