کد خبر : 1671274 | 09 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه صفر- سرخپوشان پاکدشت صفر

لیگ یک/ تساوی شاگردان عنایتی در بازی جنجالی

تیم فوتبال سرخپوشان با تساوی برابر نود ارومیه در هفته بیست و ششم لیگ برتر همچنان به روند شکست ناپذیری خود در نیم فصل دوم ادامه داد.

لیگ یک/ تساوی شاگردان عنایتی در بازی جنجالی

به گزارش ورزش سه، جدال دو تیم سرخپوشان و نود ارومیه در حالی در هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید که این دوتیم در دقایق پایانی بازی نمایش تهاجمی و جذابی داشتند.

 

نیمه اول این بازی شرایط مساوی داشت و روند بازی بیشتر در وسط زمین بود و اعتراض های پرتعداد کادرفنی دو تیم باعث شد داور مجبور شود بخشی از جریان بازی را قطع کند. در این بین آرش محمدیان مربی سرخپوشان به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت اخراج شد.

 

اما بازی در دقایق پایانی شکل جذاب و مهیجی به خود گرفت، جایی که سرخپوشان پاکدشت دو موقعیت ایده آل گلزنی توسط فشنگچی و احسان پیرهادی از دست دادند و البته نود هم یک موقعیت خوب داشت که نتوانست از آن استفاده کند.

 

 

تیم فوتبال سرخپوشان با این تساوی به رکورد 8 بازی شکست ناپذیری رسید، این تیم هم اکنون با 33 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

همچنین نود ارومیه هم در ادامه رکورد فوق العاده خود در خط دفاع امروز هم دروازه اش باز نشد تا با 44 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.



نکته مهم ماجرا این است که در پایان بازی و زمانی که داور سوت زد بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که البته با دخالت اعضای کادرفنی سرخپوشان و  نود ارومیه این ماجرا ختم به خیر شد.

دیدگاه‌ها