کد خبر : 1671287 | 09 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان ۱-۱ آلومینیوم اراک

لیگ یک/ فرار بزرگ آلومینیوم در کویر

مس رفسنجان از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ یک‌ در خانه و در دقایق آخر برابر آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی متوقف شد.

لیگ یک/ فرار بزرگ آلومینیوم در کویر

به گزارش “ورزش سه” از هفته بیست و‌ ششم مسابقات لیگ دسته اول کشور مس رفسنجان در خانه برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

 

مس‌ رفسنجان هفته گذشته با نتیجه ۳-۱ داماش را در گیلان شکست داده بود و آلومینیوم برد با ارزشی مقابل بادران به دست آورده بود. این دو مدعی حالا برای نزدیک‌تر شدن به لیگ برتر به سه امتیاز نیاز مبرمی داشتند.

شاگردان محمد ربیعی که با اختلاف در صدر جدول قرار دارند کار را هجومی‌ آغاز کردند و‌ در همان نیمه اول به گل رسیدند. مهرداد آوخ در دقیقه ۲۹ در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه‌ای فنی گل اول را به ثمر‌ رساند.

با شروع نیمه دوم اما بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. با این تفاوت که آلومینیوم جانب احتیاط را کنار گذاشته بود و‌ برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد. اما مس با دفاع منطقی در ضد حمله هم موقعیت‌هایی به دست آورد که استفاده نکرد.

 

در حالی که همه در انتظار سوت پایان بازی بودند، اراکی‌ها در دقیقه ۹۱ توسط ابوالفضل عکاشه به گل تساوی رسیدند تا فرار بزرگی در رفسنجان داشته باشند.

 

مس رفسنجان با این تساوی ۵۳ امتیازی شد و در همان رده اول جدول باقی ماند. آلومینیوم هم ۴۵ امتیازی شد و‌ به علت تفاضل گل کمتر نسبت به خوشه طلایی از رده سوم‌ به چهارم سقوط کرد.

 

دیدگاه‌ها