کد خبر : 1671309 | 09 اسفند 1398 ساعت 17:45 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان 2 ملوان بندرانزلی 2

لیگ یک/ در خوزستان تیم را بیرون کشیدند

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی نیمه تمام ماند. اعتراض انزلی چی ها به دومین پنالتی استقلال باعث شد تا این تیم به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کند.

لیگ یک/ در خوزستان تیم را بیرون کشیدند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول، عصر امروز در اهواز دو تیم استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت فرجامی به همراه نداشت و با خروج ملوانان از زمین بازی نیمه تمام ماند.

ملوان در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 25 توانست توسط آرمین انبساطی دروازه تیم میزبان را باز کند اما در همان نیمه اول نه تنها خوزستانی ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند که گل دوم را هم وارد دروازه تیم میهمان کنند.

 

اولین جرقه های جنجال در این دیدار هم از همین نیمه اول به وجود آمد و پنج دقیقه پس از گلزنی انزلی چی ها اعلام یک ضربه پنالتی به نفع استقلالی های خوزستان باعث شد تا کادرفنی ملوانان اعتراض زیادی به خطای اعلام شده داشتند اما هر آنچه که بود که این ضربه توسط حکیم نصاری در دقیقه 30 تبدیل به گل شد.

خوزستانی ها که در این دقایق راه دروازه ملوان را در پیش گرفته بودند باز هم توانستند گلزنی کنند و این بار در دقیقه 44 امید لطفی توانست دروازه حریف را باز کند تا تیم میزبان با برتری نیمه اول را به اتمام برساند و راهی رختکن شود.

 

1482088

 

اما در نیمه دوم باز هم این انزلی چی ها بودند که توانستند اولین گل نیمه را به ثمر برسانند. آنها در دقیقه 52 توانستند توسط رضا درویشی گل تساوی را وارد دروازه استقلالی ها کنند تا بازی با نتیجه دو بر دو در پیش باشد تا اینکه حوالی دقیقه 70 جنجال اصلی شروع شد و اعلام دومین ضربه پنالتی به سود استقلال خوزستان باعث عصبانیت شدید انزلی چی ها و در نهایت اعتراض آنها به نحوه قضاوت داور شد.

در همین لحظات محمد احمدزاده که معتقد بود این حرکت اصلا خطایی به دنبال نداشت تا ضربه پنالتی به دنبال داشته باشد و به همین دلیل ترجیح داد تا تیمش را از زمین بیرون بکشد و البته دلیلی هم نمی دید تا در بیست دقیقه پایانی بازی، بازیکنانش در میدان حضور داشته باشند و علیرغم اصراری که عدم خروج آنها از زمین بود احمدزاده و شاگردانش زمین را ترک کردند و راهی رختکن شدند.

 

پس از این اتفاق حدود نیم ساعت شرایط بازی به صورت مبهم در پیش بود تا اینکه داوران بازی هم با اعلام نیمه تمام ماندن این دیدار راهی رختکن شدند تا همه چیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سپرده شود.

استقلالی های خوزستان تا پیش از این دیدار 32 امتیازی بودند و در رده دهم جدول رده بندی حضور داشتند. آنها امروز برای چهارمین بار با سرمربی جدید خود یعنی امیر خلیفه اصل به میدان رفتند و جالب اینکه کادر فنی جدید خوزستانی ها در سه دیدار قبلی با پیزوزی زمین را ترک کنند.

دیدگاه‌ها