کد خبر : 1671329 | 09 اسفند 1398 ساعت 19:00 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان؛ تخته گاز در مسیر سقوط

حتی تغییرات کادرفنی نیز نتوانسته پیکان را در مسیر خروج از بحران قرار دهد و این تیم شانس‌های خود را برای بقا از دست می‌دهد.

پیکان؛ تخته گاز در مسیر سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پیکان علیرغم روند پرنوسان در نیم فصل اول، توانسته بود از نظر فوتبالی و ارائه فوتبال تهاجمی شرایط خوبی را از آن خود کند، در ادامه شرایط به شکلی پیش رفت که حسین فرکی به پایان همکاری خود با این باشگاه رسید.


مسوولان پیکان از میان گزینه‌هایی که در اختیار داشتند در نهایت با عبدالله ویسی به توافق دست یافتند تا این مربی جوان با انگیزه خود بتواند شرایط را تغییر داده و خودروسازان را در مسیر دستیابی به امتیازات بقا قرار دهد.


بعد از شروع امیدوارکننده در تبریز و یک کامبک جالب توجه در ثانیه‌های پایانی که منجر به کسب اولین امتیاز توسط تیم تحت هدایت عبدالله ویسی شد، آنها بار دیگر در مسیر شکست قرار گرفته‌اند و اکنون نیز با قعرنشینی و از دست دادن امتیازات شانس مسلم سقوط محسوب می‌شوند.


آنها هفته گذشته مقابل فولاد شکست خوردند و اینبار هم برابر نفت مسجدسلیمان در شرایطی که تا دقایق پایانی با یک گل پیش بودند روی اشتباه فاز دفاعی گل تساوی را دریافت کردند تا دو امتیاز تاثیرگذار را هدر دهند. پیکان طی هفته‌های آینده دیدارهای سختی مقابل پرسپولیس، ذوب آهن، گل گهر و البته سایپا پیش رو خواهد داشت و باید دید در شرایط دستیابی به امتیازات بقا قرار خواهد گرفت یا سهمیه خود را با لیگ دسته اول عوض خواهد کرد.


شاگردان ویسی در ادامه فصل و طی 9 بازی باقیمانده به ترتیب به مصاف پرسپولیس، ذوب آهن، گل گهر، سایپا، پارس جم، تراکتور، نفت آبادان، استقلال و سپاهان خواهند رفت. تقابل با چهار مدعی دستیابی به قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و سه مدعی سقوط می‌تواند سرنوشت خودروسازان را تعیین کند و باید دید عبدالله ویسی قادر خواهد بود شرایط را به سود خود تغییر دهد یا خیر.
در ترکیب کنونی پیکان در کنار کادرفنی که سابقه قهرمانی در لیگ با استقلال خوزستان را در کارنامه دارد، بازیکنان باتجربه‌ای همچون شیخ ویسی، جابر انصاری، حمودی و... حضور دارند و نفرات تاثیرگذاری همچون جلال الدین علی محمدی، محمد ستاری، فراز امامعلی، سعید واسعی و شهریار مغانلو نیز آنها را از سیمای تیم‌های بی بنیه و کم کیفیت خارج می‌کند. تیمی که ویسی درباره آن ادعای جالب توجهی بعد از قبول هدایتش مطرح کرده بود: حالا می‌فهمم چرا همه مربیان خواهان قبول سرمربیگری این تیم بودند.

 


باید دید با این شرایط آیا پیکان قادر به تغییر شرایط خواهد بود یا به عملکرد تخته گاز خود در مسیر سقوط ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها