کد خبر : 1671360 | 09 اسفند 1398 ساعت 22:08 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: جای محمد نوری خالی بود

کاپیتان پارس جنوبی برابر تراکتور نیز این برد را به هواداران تیمش تقدیم کرد و امیدوار است در ادامه فصل موفق به کسب نتایج بهتر شوند.

گودرزی: جای محمد نوری خالی بود

به گزارش "ورزش سه"، شهرام گودرزی، بازیکن باتجربه پارس جنوبی که در غیاب نوری با بازوبند کاپیتانی مقابل تراکتور حاضر شده بود، درباره این دیدار گفت: خدا را هزار مرتبه شکر. به سه امتیاز نیاز داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و تاکتیک هایی که کادرفنی خواستند را اجرا کردیم و مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.


وی درباره غیبت هواداران این تیم به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت گفت: اینکه هواداران نبودند واقعا جای شان در این دیدار خانگی خالی بود. آنها خیلی ما را حمایت می کردند و به آنها نیاز داشتیم. اما موضوع سلامتی آنها اهمیت دارد و البته باید فکری به حال بازیکنان نیز کرد.


گودرزی درباره بازوبند پارس جنوبی نیز گفت: جای بزرگترهای تیم و محمد نوری، خالقی فر، ابراهیمی خالی بود و من بازوبند را بستم و خوشبختانه به پیروزی هم رسیدیم.

 


بازیکن پارس جنوبی در پایان درباره امیدواری اش برای بقا و تداوم این نتیجه گیری گفت: ما تمرینات مناسبی را داشتیم. کادرفنی جدید اضافه شد و نیاز به زمان دارند تا تاکتیک خودشان را در تیم جا بیندازند. هر چه جلوتر برویم بهتر خواهیم شد. امروز هم عملکرد خوبی داشتیم و با جنگندگی و انگیزه بالا به سه امتیاز رسیدیم.

دیدگاه‌ها