کد خبر : 1671506 | 10 اسفند 1398 ساعت 17:30 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

ذوالفقاری: کاپیتان‌مان محروم و برق قطع شد؛ پنالتی‌مان را نگرفتند

چرا همه تصمیمات و اتفاقات به ضرر تراکتور است؟

سرپرست تیم تراکتور از اینکه اتفاقات زیادی علیه تیمش در روزهای گذشته رخ داده ابراز ناراحتی کرد.

چرا همه تصمیمات و اتفاقات به ضرر تراکتور است؟

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اتفاقات روز گذشته در جم و شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پارس جنوبی عنوان کرد: من نمی‌دانم چرا همه اتفاقات به ضرر تراکتور است. به گفته مسئول زمین ورزشگاه جم بعد از 30 سال برای اولین بار برق استادیوم قطع شد. می‌گفتند برق ورزشگاه چون از پالایشگاه تامین می‌شود هیچ وقت قطع نمی‌شود و در کل شهرستان اینگونه است اما ناگهان به بازی ما که رسید بعد از 30 سال برق قطع می‌شود! از طرفی قبل از قطعی برق پنالتی صد درصد روی بازیکن ما می‌شود آن را نمی‌گیرند. بعد که برق می‌آید برای حریف پنالتی می‌گیرند. اینها برای ما عجیب است.


وی ادامه داد: ما کاملا بهتر از حریف بودیم و باید پیروز می‌شدیم اما این اتفاق رخ نداد و نتوانستیم به گل برسیم. فوتبال همین است و همیشه نمی‌توان برنده از زمین بیرون رفت. تلاش مان این بود که به پرسپولیس نزدیک تر شویم اما این اتفاق نیفتاد.

 


سرپرست تراکتور درباره صحبت‌های ساکت الهامی و احسان حاج صفی درباره مهندسی لیگ برتر بیان کرد: من نمی‌دانم چنین چیزی وجود دارد یا نه اما واقعا برخی مسائل برای ما عجیب است. شما به محرومیت مسعود شجاعی نگاه کنید، چرا باید او را محروم کنند؟ مسعود لیدر تیم ما است اما به خاطر یک اعتراض ساده 3 جلسه محرومش می‌کنند تا از حضور در بازی حساس گذشته‌مان محروم شود. این رفتارها را که می‌بینیم اذیت می‌شویم. جالب اینکه درباره استقلال و پرسپولیس اینگونه برخورد نمی‌کنند و بارها در همین فصل دیدیم که محرومیت بازیکنان شان را لغو کرده‌اند.

دیدگاه‌ها