کد خبر : 1671512 | 10 اسفند 1398 ساعت 18:15 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

در همه بازی‌ها با ترس کرونا به زمین می‌رویم

گرامی: بردن تراکتور کار هر تیمی نیست

مدافع پارس جنوبی می‌گوید تیمش قطعا به دسته پایین تر سقوط نمی‌کند و در آینده نیز روند خوبش را ادامه خواهد داد.

گرامی: بردن تراکتور کار هر تیمی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی روز گذشته در هفته بیستم لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و موفق شد تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد. در کسب این برد مهم فریبرز گرامی مدافع زردپوشان نقش کلیدی داشت. او با عملکرد موثر در پست دفاع وسط توپ های زیادی را قطع کرد و باعث شد تا دروازه تیمش با خطر کمتری مواجه شد.


فریبرز گرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد تیمش در بازی دیروز عنوان کرد:‌ خداراشکر می‌کنم که توانستیم بازی خوب و منطقی انجام بدهیم و در نهایت 3 امتیاز ارزشمند را بگیریم. تراکتور مدعی قهرمانی است و شما می‌دانید بردن این تیم کار هر کس و هر تیمی نیست. ما اما با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان این امر مهم را انجام دادیم و توانستیم شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.


وی درباره عملکرد خوب خودش در خط دفاعی پارس جنوبی بیان کرد: من به عنوان یک بازیکن سعی می‌کنم وظایفم را به نحو احسن انجام بدهم. خوشحالم که همه می‌گویند در این بازی موثر بودم و این باعث افتخارم است. اما هر چه بود این بازی تمام شده و باید به مسابقات بعدی فکر کنیم. انشاالله این روند خوب برای تیم ما ادامه داشته باشد و امتیازات بعدی را نیز به‌دست بیاوریم.

 

1482264

 


مدافع پارس جنوبی با اشاره به تعطیل نشدن مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: همه ما بازیکنان با استرس فراوان مسابقات را انجام می‌دهیم. شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و خواسته جمعی فوتبالی‌ها این است که مسابقات لیگ تعطیل شود. بین ما فوتبالیست‌ها و مردم عادی واقعا تفاوتی نیست و امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فکری به حال این قضیه کنند.


گرامی درباره احتمال سقوط پارس جنوبی به دسته پایین تر افزود: قطعا این اتفاق نمی‌افتد. ما تیم خوبی داریم و با پشتکار بازیکنان و کادرفنی شک نکنید سهمیه جم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم و در بازی‌های بعدی نیز با ادامه روند خوبمان ثابت می‌کنیم شایسته ماندن در لیگ برتر هستیم.

دیدگاه‌ها