کد خبر : 1671527 | 10 اسفند 1398 ساعت 19:15 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط ما حتی بهتر از پرسپولیس است؛

نریمان‌جهان: دربی آذربایجان مثل ایران هیجانی است

هافبک ایرانی نفتچی باکو می‌گوید شرایط این باشگاه از تمام تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بهتر است.

نریمان‌جهان: دربی آذربایجان مثل ایران هیجانی است

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با اشاره به حضورش در نفتچی باکو، تیم دوم جدول لیگ برتر آذربایجان اظهار کرد: خدا را شکر تیم ما وضعیت مناسبی دارد و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در نیم‌فصل دوم در دو مسابقه به تساوی رسیدیم و دو برد داشتیم. تیم ما واقعا نمایش خوبی ارائه می‌کند و فردا هم یک بازی داریم که امیدوار هستیم در آن مسابقه هم به برتری برسیم.

 

او ادامه داد: قبل از اینکه من به تیم نفتچی اضافه شوم، از جام حذفی و مهم‌تر از آن لیگ اروپا کنار رفته بودیم ولی ان‌شاالله در فصل آینده‌ی لیگ اروپا حضور خواهیم داشت.

 

هافبک ایرانی نفتچی باکو که عملکرد موثری در چهار بازی اخیرش برای این تیم ارائه کرده است، درباره جایگاه‌شان گفت: در حال حاضر با تنها ۵ امتیاز کمتر نسبت به قره باغ، در رده دوم جدول لیگ برتر آذربایجان هستیم و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شویم. رقابت سختی بین ما و قره باغ وجود دارد که امیدوار هستیم در این کورس ما به نتیجه برسیم.

 

1475817

 

نریمان‌جهان با بیان اینکه شرایط تیم ما از هر نظر خوب است، اذعان کرد: به مرور زمان بیشتر توانستم خودم را با شرایط تیم و هماهنگی با بازیکنان وفق دهم. خدا را شکر روز به روز همه چیز بهتر می‌شود و امیدوار هستم این روند ادامه داشته باشد و در بازی فردا هم به برد برسیم.

او تصریح کرد: امیدوار هستیم در همه مسابقات با قدرت ظاهر شویم و به برد برسیم چون واقعا یکی از قوی‌ترین تیم‌های آذربایجان هستیم. نفتچی به همراه قره باغ جزو دو تیم درجه یک آذربایجان محسوب می‌شوند که دربی دو تیم مثل دربی‌های پُرتعداد ایران بسیار هیجانی است.

 

هافبک ایرانی نفتچی باکو درباره شرایط خود در این تیم ابراز کرد: خدا را شکر نسبت به ایران شرایط بهتری از نظر فنی دارم. یک پاس گل هم دادم و چند پاس هم دادم که می‌توانست تبدیل به گل شود. قبلا فکر می‌کردم لیگ آذربایجان از نظر سطح فنی پایین‌تر از ایران است ولی واقعا اینطور نیست. سطح کیفی خوبی دارد و چندان پایین‌تر از ایران نیست.

 

1475811

 

نریمان‌جهان درخصوص شرایط باشگاه نفتچی باکو و مقایسه آن با تیم‌هایی که در ایران بازی کرده است، گفت: امکانات ما خیلی بیشتر و بهتر از تیم‌های ایرانی، حتی باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس است؛ در آذربایجان هزینه خوبی روی فوتبال کردند و سعی دارند خود را به سطح بالای اروپا نزدیک کنند. در آذربایجان می‌خواهند همه امکانات در باشگاه‌ها فراهم باشد و تمام تیم‌ها با برنامه و منظم کار می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها