کد خبر : 1671591 | 11 اسفند 1398 ساعت 02:31 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

گل شماره ۶ گوچی در پُر گل‌ترین بازی؛

برد شگفت‌انگیز زوله با گلزنی قوچان‌نژاد

مهاجم ایرانی زوله در شب برتری تیمش مقابل ویتسه حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد.

برد شگفت‌انگیز زوله با گلزنی قوچان‌نژاد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که مثل دیدارهای اخیرش رضا قوچان‌نژاد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه شب در استادیوم مک‌دری پارک به مصاف تیم رده هفتمی ویتسه رفت.

 

زوله در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد که به همین دلیل و برای هجومی‌تر کردن ترکیب این تیم، رضا قوچان‌نژاد از دقیقه ۶۱ به‌عنوان دومین تعویضی تیمش وارد زمین شد.

 

حضور گوچی روند مسابقه را به سود زوله تغییر داد و این تیم در دقیقه ۷۴ به گل دوم و تساوی رسید و در لحظات پایانی هم با درخشش مهاجم ایرانی‌اش گل سوم را زد.

 

در دقیقه ۹۰ زوله صاحب یک ضربه پنالتی با حرکتی قوچان‌نژاد شد که فرصت به دست آمده را این مهاجم ایرانی با شوت زمینی به سمت راست و خلاف جهت دروازه‌بان ویتسه تبدیل به گل کرد تا تیمش درآستانه برتری قرار بگیرد.

 

ویتسه در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل قوچان‌نژاد را پاسخ داد و نتیجه را مساوی کرد، اما این پایان کار نبود و یاران گوچی در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده با یک گل به خودی، به برتری ۴ بر ۳ در این بازی هیجان‌انگیز دست یافتند تا ۲۵ امتیازی شده و به رده پانزدهم جدول لیگ اردیویسه صعود کنند.

 

رضا قوچان‌نژاد که پیش از این در ۱۰ مسابقه ۵ گل برای زوله به ثمر رسانده بود، برابر ویتسه موفق شد ششمین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها