کد خبر : 1671593 | 11 اسفند 1398 ساعت 02:36 | 216.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلال الدین و استوری جنجالی اش 

ماشاریپوف و استقلال؛ دلبری‌های ادامه‌دار!(عکس)

ظاهرا داستان جلال الدین ماشاریپوف و استقلال تمامی ندارد.

ماشاریپوف و استقلال؛ دلبری‌های ادامه‌دار!(عکس)

به گزارش "ورزش سه" ، از  چند سال پیش و در زمان حضور علیرضا منصوریان بر روی نیمکت استقلال، و در پی درخشش جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان و باشگاه پاختاکور تاشکند، شایعات و زمزمه های فراوانی مبنی بر پیوستن این بازیکن به تیم فوتبال استقلال مطرح بود. کار به جایی رسید که خیلی از خبرگزاری ها کار ماشاریپوف با استقلال را تمام شده می دانستند اما به یکباره و بنا به دلایلی این انتقال شکل نگرفت.


اما با وجود منتفی شدن این انتقال در آن زمان، ماشاریپوف در صفحه رسمی اینستاگرام خود به طرح ادیت شده ی خودش با پیراهن استقلال واکنش نشان داد و با استوری کردن این عکس، گویا از علاقه خود برای پیوستن به استقلال در آینده ای نزدیک خبر می داد.

 

 

1482382


دست بر قضا، امسال و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم شهرخودرو مشهد نماینده کشورمان در این رقابت ها، با تیم پاختاکور همگروه شد و در بازی با این تیم در تاشکند با 3 گل شکست خورد که ردپای ماشاریپوف در هر 3 گل دیده شد تا هواداران استقلال که خاطرات خوشی را از دیگر بازیکن ازبکستانی یعنی سرور جپاروف داشتن، با دیدن بازی زیبای ماشاریپوف، حسرت بخورند که چرا این بازیکن با استعداد و خوش آتیه به تیمشان نپیوست. آن هم در فصلی که استقلال با به خدمت نگرفتن آیاندا پاتوسی، عملا  فقدان یک بازیساز مجرب در خط میانی ترکیبش حس می شود.

 

1482377


حالا با گذشت مدت زیادی از شایعات پیوستن ماشاریپوف به استقلال، این بازیکن بار دیگر در صفحه اینستاگرامیش عکسی را که در یکی از صفحات هواداری استقلال استوری شده بود را بازنشر داد که در آن از ماشاریپوف درخواست شده بود که به استقلال بپیوندد. پس از این اتفاق، سایر صفحات مجازی هواداری استقلال با تگ کردن صفحه شخصی ماشاریپوف از او درخواست حضور در استقلال را داشتند که خود ماشاریپوف نیز تقریبا همه این درخواستها را در استوری صفحه شخصیش منتشر کرد.

 

1482381


این در حالی است که لیگ برتر ازبکستان به تازگی  آغاز شده و فقط یک هفته از مسابقات گذشته و ماشاریپوف نیز تا پایان سال 2021 میلادی با پاختاکور قرارداد دارد و در هفته اول لیگ برتر ازبکستان نیز 90 دقیقه برای پاختاکور بازی کرده که عملا امکان پیوستن این بازیکن در این فصل به استقلال غیرممکن بوده و مشخص نیست برای فصل بعد و حضور در استقلال با این بازیکن صحبتی انجام شده و یا صرفا این حرکت یک نوع بازارگرمی برای مدیران پاختاکور بوده و یا شاید اصلا ماشاریپوف از محتوای استوری های منتشر شده صفحات هواداری استقلال مطلع نباشد و صرفا آنها را جهت تشکر از توجه هواداران استقلال، منتشر کرده است.


 هر چه که هست، باید منتظر ماند و دید در نقل و انتقالات تابستانی فصل بعد، بالاخره ماشاریپوف و استقلال به هم می رسند یا رویای داشتن جپاروف ثانی برای استقلالی ها حالا حالاها تعبیر نخواهد شد.

دیدگاه‌ها