کد خبر : 1671649 | 12 اسفند 1398 ساعت 01:35 | 306.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیِ هجومی نیمه دوم نتیجه داد؛

رئال مادرید 2 - 0 بارسلونا؛ بالاخره برنابئو بهشت شد!

بازیکن تعویضی زیدان تنها یک دقیقه پس از ورودش به زمین گل دوم رئال مقابل بارسا را زد.

رئال مادرید 2 - 0 بارسلونا؛ بالاخره برنابئو بهشت شد!

 

به گزارش "ورزش سه"، ال‌‌کلاسیکوی نیم‌فصل دوم لالیگا امشب به میزبانی رئال مادرید و در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و رئال مادرید با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم موفق شد با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و دوباره صدرنشین لالیگا شود.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه هفت و روی ریباند حمله رئال مادرید، کریم بنزما مقابل دروازه بارسلونا صاحب موقعیت شد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1482698

 

در دقیقه 21 روی همکاری بازیکنان بارسلونا، آنتوان گریزمان در مقابل دروازه رئال مادرید می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در اواسط نیمه دوم و روی پاس گریزمان، آرتور با قدرت بدنی بالای خود تونی کروس را کنار زده و با دروازه رئال مادرید تک به تک شد، اما ضربه او در نهایت با مهار فوق العاده تیبو کورتوا همراه شد.

 

در دقیقه 38 این بار لیونل مسی در موقعیتی بسیار خوب می توانست دروازه رئال مادرید را باز کند، اما تیبو کورتوا یک بار دیگر درخشان ظاهر شده و ضربه کاپیتان بارسلونا را دفع کرد. در دقایق پایانی نیمه اول تلاش دو تیم نتیجه ای در پی نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه 56 به گل اول دست یابد، اما ضربه فنی و تماشایی ایسکو با عکس العمل فوق العاده تراشتگن مواجه شد.

 

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر ایسکو تا آستانه باز کردن دروازه بارسلونا پیش رفت، اما این بار ضربه سر زیبای او روی خط دروازه توسط جرارد پیکه دفع شد و این فرصت نیز از دست رفت.

 

در دقیقه 64 این بار و روی ارسال دنی کارواخال، کریم بنزما در مقابل دروازه رقیب صاحب موقعیت مسلم گلزنی شد، اما ضربه او با بی دقتی از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

1482702

 

1482704

 

اما حملات رئال مادرید جواب داد و این تیم در دقیقه 70 به گل رسید. روی پاس عمقی تونی کروس، وینیسیوس جونیور در سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه کم ارتفاع او بعد از برخورد با جرارد پیکه تغییر جهت داده و وارد دروازه بارسلونا شد.

 

در دقیقه 75 لیونل مسی در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست کار را به تساوی بکشاند، اما تعلل او باعث شد مارسلو سر رسیده و دروازه تیمش را نجات دهد.

 

در دقیقه 84 وینیسیوس جونیور با حرکتی انفرادی تا آستانه زدن گل دوم خودش و تیمش نیز پیش رفت، اما تراشتگن مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما رئال مادرید در اوقات تلف شده به گل دوم هم دست یافت. ماریانو دیاز گوشه سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای دقیق دروازه بارسلونا را باز کرد تا رئال مادرید با برتری 0-2 بارسلونا را مغلوب کند.

 

* پایان ال کلاسیکوی هیجان انگیز با نتیجه 2 بر صفر به سود رئال مادرید با گلزنی دو بازیکن جوان مقابل بارسلونا.

 

دقیقه 2+90: گلللللللل دوم برای رئال...... ماریونا دیاز تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین با فرار سریع از سمت راست زمین و جای گذاشتن اومتیتی، ضربه نهایی را زد تا توپ از کنار دستان ترشتگن عبور کند و برای دومین بار دروازه بارسلونا باز شود.

 

دقیقه 90: ضربه ایستگاهی به سود بارسلونا؛ ترشتگن هم برای زدن گل مساوی تا محوطه جریمه حریف آمده.

 

دقیقه 89: شوت راموس از روی ضربه آزاد دقت لازم را نداشت و بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان بارسلونا دفع شد.

 

دقیقه 88: خطای بوسکتس روی واسکز در قوس محوطه جریمه بارسا و ضربه ایستگاهی برای رئال.

 

دقیقه 85: مسی بخاطر تکل روی پای کاسمیرو با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 84: جدال مودریچ و بوسکتس در محوطه جریمه بارسلونا برنده‌ای نداشت و توپ به وینیسیوس رسید که او با حرکت چشم‌نوازی از بین دو مدافع آبی اناری‌ها عبور کرد، اما در نهایت ترشتگن مانع از دبل او شد.

 

دقیقه 83: ارسال مسی از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر پیکه ثمری نداشت و به اوت رفت.

 

دقیقه 78: شاگردان زیدان درآستانه زدن گل دوم بودند، اما پاس بنزما در موقعیت آفساید به کارواخال رسید.

 

دقیقه 76: بریتویت نفوذ تند و تیزی از جناح چپ محوطه جریمه رئال انجام داد که پاس در عرض او به کورتوآ رسید.


دقیقه 75: مسی فرصت عالی زدن گل مساوی را به راحتی هدر داد و تعلل او در تک به تک شدن با کورتوآ موجب شد تا مارسلوا با تکل عالی توپ را به واران برساند و او به دروازه‌بان رئال پاس بدهد تا این موقعیت بطور کامل دفع شود.

 

دقیقه 71: گللللللللللل برای رئال مادرید... وینیسیوس جونیور پاس در عمق عالی تونی کروس را با فرار سریع از سمت چپ زمین و محوطه جریمه بارسلونا با بغل پای راست زد که توپ بعد از برخورد و دفع اشتباه پیکه وارد دروازه شد.

 

1482702


دقیقه 70: چیزی نمانده بود تا بریتویت تنها چند ثانیه پس از ورود به زمین دروازه رئال را باز کند، اما ضربه او در موقعیت تک به تک را واران قبل از ورود توپ به دروازه دفع کرد.


دقیقه 69: ترشتگن کرنر کروس را دفع کرد، اما در ادامه توپ به کارواخال رسید که پاس چیپ او و ضربه راموس در موقعیت آفساید را ترشتگن به زیبایی با پا دفع کرد.

 

دقیقه 63: شوت بنزما به شکل ناباورانه‌ای به بیرون رفت؛ بهترین گلزن فصل رئال نتوانست ارسال کوتاه و زیبای کارواخال را تبدیل به گل کند و ضربه بغل پای او از مقابل دروازه بارسلونا به اوت زده شد.

 

دقیقه 62: شوت بی‌دقت کروس از بالای دروازه بارسلونا عبور کرد.

 

دقیقه 60: توپ تا خط دروازه بارسلونا پیش رفت، اما تبدیل به گل نشد؛ جرارد پیکه این بار منجی دروازه تیمش شد و اجازه نداد ضربه سر ایسکو روی توپ ارسالی از جناح راست تبدیل به گل شود.

 

دقیقه 60: ارسال خطرناک مارسلو از سمت چپ زمین را مدافعان بارسلونا اجازه ندادند به نتیجه برسد و به خوبی توپ را از مقابل دروازه خودی دور کردند.

 

دقیقه 58: شوت عجیب کاسمیرو از فاصله 30 متری با اختلاف زیادی از دروازه بارسلونا راهی اوت شد.

 

دقیقه 56: جدی‌ترین موقعیت رئال با شوت فنی و تماشایی ایسکو از پشت محوطه جریمه شکل گرفت، اما ترشتگن با شیرجه بلند و تماشایی توپ را به کرنر فرستاد.

 

* شروع نیمه دوم ال کلاسیکو به امید یک بازی جذاب و البته همراه با گُل.

 

* پایان نیمه اول جذاب بازی رئال- بارسا در دقیقه 45:05 ؛ نیمه‌ای که شاگردان ستین موقعیت‌های جدی‌تری در آن داشتند و اگر درخشش کورتوا نبود با گل به رختکن می‌رفتند.

 

دقیقه 40: فرار عالی سمدو از سمت راست زمین موقعیت خطرناکی برای بارسلونا شکل داد، اما این فرصت با پاس او، فرصت‌سوزی بازیکنان این تیم و دفع مدافعان رئال بی‌نتیجه ماند.


دقیقه 38: کورتوآ دوباره خوش درخشید و اجازه نداد شادی به اردوی بارسایی‌ها بیاید؛ دروازه‌بان بلندقامت رئال در موقعیت تک به تک با مسی شوت محکم او را به زیبایی دفع کرد تا دروازه رئال همچنان بسته بماند.

 

دقیقه 37: بازیکنان رئال با توپ‌گیری از گریزمان ضد حمله سریعی ترتیب دادند، اما وینیسیوس با خودخواهی توپ را با یک شوت فنی دراختیار ترشتگن قرار داد.

 

دقیقه 34: پاس در عمق دیدنی گریزمان از زمین خودی را آرتور با فرار سریع تبدیل به مهم‌ترین موقعیت بازی کرد که شوت بغل پای او را کورتوا با خروج و واکنش به موقع به کرنر فرستاد.


دقیقه 34: ارسال کارواخال از سمت راست زمین و پاس بنزما با ضربه سر به وینیسیوس نرسید و مدافعان بارسا توپ را از محوطه جریمه دفع کردند.

 

دقیقه 30: اولین شوت داخل چارچوب دروازه‌ها را مسی زد؛ فوق ستاره بارسلونا پس از دریافت پاس گریزمان، با پای راست شوت زد که ضربه زمینی او را کورتوا دراختیار گرفت.

 

1482697


دقیقه 29: پاس به عقب بنزما و شوت پشت محوطه کروس از بالای دروازه بارسلونا عبور کرد.


دقیقه 27: فرصت طلایی رئال برای باز کردن دروازه ترشتگن را بنزما با تعلل روی ارسال والورده هدر داد و توپ از جناح راست به سمت چپ زمین رفت.

 

دقیقه 22: جدی‌ترین موقعیت بازی را گریزمان هدر داد؛ پاس مسی به آلبا و ارسال زمینی پای چپ او را ستاره فرانسوی بارسلونا با شوت کم‌دقت به اوت زد.


دقیقه 21: حمله سریع رئال از میانه زمین تا سمت چپ محوطه جریمه بارسا را مارسلو با پاس در عرض بی‌ثمر فرستاد تا پیکه توپ را دفع کند.

 

1482699

 

دقیقه 19: اولین تنش و درگیری در ال کلاسیکو بین کارواخال و آلبا، مدافعان کناری دو تیم شکل گرفت که متئو لاهوز با ورود سریع به این قائله به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.


دقیقه 17: گریزمان در محوطه جریمه رئال صاحب توپ شد، اما راموس و واران با حضور به موقع توپ را از او گرفتند.

 

دقیقه 15: اشتباه در خط دفاعی بارسلونا موجب شد تا توپ به مارسلو برسد و پاس در عمق او برای وینیسیوس موقعیت جدی برای رئال به وجود بیاورد، اما پاس به عقب او و شوت بی‌دقت کروس به بیرون رفت.

 

دقیقه 11: اولین کارت زرد ال کلاسیکو برای وینیسیوس جونیور بخاطر خطا روی سمدو.

 

دقیقه 7: سانتر پای چپ مارسلو را پیکه به شکل ناقص برگشت داد که در ادامه توپ به بنزما رسید، اما شوت روی پای او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت.


دقیقه 6: ارسال کوتاه وینیسیوس از جناح چپ زمین بعد از برخورد به پای پیکه راهی کرنر شد.

 

دقیقه 5: تا این لحظه توپ و میدان بیشتر در اختیار بارسلونا بوده، اما شاگردان زیدان اجازه ندادند موقعیتی روی دروازه‌شان به وجود بیاید.


ثانیه یک: شروع جذاب‌ترین بازی فوتبال جهان با سوت متئو لاهوز.

 

ترکیب رئال مادرید: کورتوا- کارواخال- راموس- واران- کروس- کریم بنزما(1+90- ماریانو دیاز)- مارسلو- کاسمیرو- فدریکو والورده(86- لوکاس واسکز)-ایسکو(79- لوکا مودریچ)- وینیسیوس

 

ترکیب بارسلونا: تراشتگن- سمدو- پیکه- اومتیتی- آلبا- بوسکتس- دی یونگ-آرتور(81- ایوان راکیتیچ)- آرتورو ویدال(70- مارتین بریتویت)- آنتوان گریزمان(81- آنسو فاتی)- لیونل مسی

 

23:10:  کریستیانو رونالدو، مهمان دیدار امشب در جایگاه ویژه استادیوم سانتیاگو برنابئو

 

1482674

 

22:39: هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو از ترس ابتلا به ویروس کرونا با ماسک های مخصوص در استادیوم دیده می شوند

 

1482665

 

22:15: مارکا مدعی شد کریستیانو رونالدو امشب در سانتیاگو برنابئو بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا را تماشا خواهد کرد.

 

۲۱:۳۵: ادعای مارکا؛ لیونل مسی هنگام ورود به استادیوم لنگان لنگان راه می رفته است.

 

 

1482627

 

 

۲۱:۳۰: اکانت رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار این عکس تایید کرد که اعضای این تیم به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رسیده‌اند

 

 

1482626

 

 

 

۲۱:۲۶:بازیکنانی که سابقه حضور در هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را در کارنامه داشته‌اند.

 

 

1482625

 

 

 

20:40: ساعت برگزاری دیدار رئال مادرید و بارسلونا به وقت کشورهای مختلف در جهان

 

1482581

 

20:20: در فاصله سه ساعت مانده به دیدار ال کلاسیکو رسانه های مختلف از سراسر دنیا برای پوشش خبری این بازی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمده اند.

 

 

1482573

 

 

 

19:45: دیدار امشب بیست و یکمین ال کلاسیکوی متوالی سرخیو راموس برابر بارسلونا در ترکیب رئال مادرید خواهد بود.

 

19:20: کیکه ستین تا به حال چهار بار تیم هایش را در مقابل رئال مادرید در برنابئو هدایت کرده که دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کارش بوده است.

 

1482582

 

18:44: امیدهای اول گلزنی رئال و بارسا در یک قاب

 

18:35: دیدار امشب رئال و بارسا را در 182 کشور دنیا به صورت زنده تماشا خواهند کرد و گردش مالی آن نیز 650 میلیون یورو است.

 

 

 

1482535

 

 

18:30: اولین درخشش لیونل مسی در ال کلاسیکوها به فصل 07-2006 بر می گردد که موفق به هت تریک برابر رئال در نوکمپ شد. گل سوم او دقیقه پایانی به ثمر رسید تا بارسا از شکست 2-3 فرار کند.

 

 

1482069

 

 

18:20: مارتین برایثویت خرید جدید بارسا فصل گذشته دروازه هر دو تیم رئال و بارسا را باز کرد. او در شکست 3-1 لگانس از بارسا زننده تک گل تیمش بود و در بازی برگشت یک هشتم نهایی کوپا دل ری برابر رئال نیز زننده گل اول بازی بود.

 

18:10: ادن هازارد و مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت و رودریگو گوئس به دلیل محرومیت، ال کلاسیکو را از دست داده اند.

 

 

1482516

 

 

18:00: 1545 نیروی امنیتی امشب در برنابئو حضور خواهند داشت تا این بازی حساس دستخوش اتفاقات غیرمترقبه نشود.

 

17:48: پیش بینی می شود امشب برای اولین بار ظرفیت ورزشگاه برنابئو در یک بازی لالیگا به طور کامل پر شود.

 

17:40: علاوه بر جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، 11 مدیر دیگر این باشگاه نیز به مادرید آمده اند و در برنابئو نظاره گر بازی خواهند بود.

 

17:30: زین الدین زیدان آمار سه برد، دو تساوی و دو شکست را در ال کلاسیکوها دارد. او در برنابئو دو بار به بارسا باخته و یک برد هم در سوپرکاپ 2017 کسب کرده است.

 

17:23: کیکه ستین می تواند به یازدهمین مربی بارسا تبدیل شود که در اولین ال کلاسیکوی برنابئوی خود موفق به کسب پیروزی شده است.

 

17:15: طبق ادعای رسانه های مادریدی تنها ابهام ترکیب رئال حضور یا عدم حضور تونی کروس است. ترکیب اصلی رئال مشابه بازی با سیتی خواهد بود.

 

 

 

1482501

 

 

17:05: ضیافت ناهار مشترک سران دو باشگاه(پرز و بارتومئو)؛ ساعت 14.30 به وقت محلی.

 

 

Image result for EL CLASICO 6 MAY 2018

 

 

16:47: گل تاریخی دقیقه آخر لیونل مسی به رئال در ال کلاسیکوی برگشت فصل 17-2016 که باعث برتری 2-3 بارسا شد.

 

 

1472405

 

16:43: کریم بنزما که در 11 بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده، امشب امید اول کهکشانی ها برای گلزنی به بارسا محسوب می شود. کریم طلسم را می شکند؟

 

16:35: این اولین ال کلاسیکوی فرانکی دی یونگ در برنابئو است. او سال گذشته در چنین مقطعی پیروزی 1-4 با آژاکس در مادرید را جشن گرفت.

 

16:26: خط خوردن لوکا یوویچ و حضور ماریانو دیاز در فهرست 18 نفره رئال از سوی زیدان، همه را شگفت زده کرده است. ماریانو پس از سوپرکاپ اسپانیا دیگر در فهرست رئال قرار نگرفته بود.

 

 

1482492

 

 

16:25: تراشتگن و آرتور ملو در لحظه ورود به هتل یورواستار

 

 

1482491

 

 

16:20: درگیری فرناندو هیه رو و استویچکوف، ثانیه هایی پس از خطای شدید و به عمد ستاره بلغاری روی کیکه سانچس فلورس که به اخراجش منجر شد. پاکو بویو و سالا نیز در تصویر مشخص هستند.

 

 

Image result for REAL MADRID 5-0 BARCELONA 1995 AS

 

Image result for REAL MADRID 5-0 BARCELONA 1995 MARCA

 

Image result for REAL MADRID 5-0 BARCELONA 1995 MARCA

 

 

16:15: پیروزی تاریخی 5-0 رئال بر بارسا در برنابئو با هت تریک به یادماندنی زامورانو .... دیدار انتقامی در ژانویه 1995 یک سال پس از شکست 5-0در نوکمپ.

 

 

1482490

 

16:12: از جنجالی ترین انتقال ها بین رئال و بارسا می توان به پیوستن لوئیس انریکه به بارسلونا در سال 1996 اشاره کرد. انریکه پس از 6 سال بازی برای رئال راهی بارسا شد و با پیراهن این تیم در ال کلاسیکو ها بسیار خوش درخشید.

 

16:08: لیونل مسی با حضور در بازی امشب، از حیث بازی در ال کلاسیکو بالاتر از ژاوی هرناندز قرار خواهد گرفت. این برای چهل و سومین بار است که مسی در ال کلاسیکو به میدان می رود.

 

 

 

16:00: آخرین بازی لوئیس فیگو به عنوان بازیکن بارسا در ال کلاسیکو.... او چند ماه بعد به رئال پیوست تا جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال رقم بخورد.

 

 

 

 

15:50: این پنجمین قضاوت متئو لاهوس داور والنسیایی در ال کلاسیکو است. با داوری او رئال دو بار پیروز شده، یک بازی مساوی و یک بازی را نیز بارسا به سود خود خاتمه داده است. او 15 کارت زرد به رئالی ها داده و بازیکنان بارسا نیز 14 کارت زرد از لاهوس دریافت کرده اند. سال 2012 او به آدریانو کوریا مدافع بارسا نیز یک کارت قرمز داد. لاهوس در ال کلاسیکو ها هرگز اعلام پنالتی نکرده است.

 

15:44: بارسا در 5 بازی از شش بازی اخیر خود در برنابئو موفق به شکست رئال شده و در سه بازی اخیر حتی یک گل نیز دریافت نکرده است.

 

15:41: بارسا 22 بار به عنوان صدرنشین لالیگا در برنابئو به مصاف رئال رفته که حاصل کار شش پیروزی، 4 تساوی و 12 شکست بوده است.

 

 

1482485

 

 

15:38: از آخرین پیروزی لالیگایی رئال بر بارسا در برنابئو سال هاست که می گذرد. 25 اکتبر 2014 با هدایت آنچلوتی رئال توانست بارسا را 3-1 شکست دهد.

 

 

1482462

 

 

15:30: بازیکنان رئال پس از حضور در سانتیاگو برنابئو، ساعت 14.30 راهی کمپ والدبباس شدند. کاروان رئال دو ساعت قبل از شروع بازی به برنابئو بازخواهد گشت.

 

15:25: مارک اندره تراشتگن گلر بارسا هرگز در ال کلاسیکو های لالیگا در برنابئو شکست نخورده است. در سوی مقابل تیبو کورتوا بیش از هر تیمی از بارسلونا گل دریافت کرده است(26 بار).

 

15:13: این اولین ال کلاسیکوی کیه ستین محسوب می شود. سرمربی بارسا پیش از این با بتیس و لاس پالماس موفق به شکست رئال شده است.

 

 

Image result for Eurostars Madrid Tower

 

 

15:10: هتل محل اقامت بارسلونا مثل همیشه "Eurostars Madrid Tower" است. هتلی که سال هاست میزبان بارسا در ال کلاسیکوهای مادرید محسوب می شود.

 

15:05: ترکیب احتمالی دو تیم: 

رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، راموس، واران، مندی، کروس، کاسیمیرو، والورده، ایسکو، بنزما و وینسیوس

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، لنگله، آلبا، بوسکتس، دی یونگ، ملو، گریزمان، مسی، برایثویت

 

14:45: لیونل مسی در 5 بازی گذشته برابر رئال 336 دقیقه بازی کرده و موفق به گلزنی نشده است. 22 ماه از آخرین گل مسی در ال کلاسیکو می گذرد.

 

 

1482472

 

14:30: کاروان بارسلونا به مادرید رسید و راهی هتل محل اقامت خود شد. بازیکنان پس از صرف ناهار، ساعتی را به استراحت خواهند گذراند و سپس پای جلسه تاکتیکی پیش از بازی می نشینند.

 

13:00: فلورنتینو پرز رئیس رئال روز پنجشنبه در کمپ تمرینی تیمش حضور یافته و به زیدان و ستاره های رئال روحیه داده است.

 

12:30 رئال مادرید به دلیل نتایج ضعیف در ماه فوریه با این خطر روبرو است که فصل را بدون فتح حتی یک جام به پایان برساند و این ال‌کلاسیکو برایش از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

 

12:00 سرخیو راموس با انتشار یک توییت سعی کرد در آستانه بازی امشب به همبازی‌هایش روحیه بدهد. او در این توییت با اشاره به شکست رئال مقابل منچسترسیتی نوشت:" بعد از یک شب دشوار ما با دو گزینه روبرو هستیم: یا می‌توانیم به شکست دیروز فکر کنیم یا به پیروزی فردا. من دومی را انتخاب می‌کنم. همه هوش و هواس ما به ال‌کلاسیکو است".

 

1482437

 

11:30 بارسلونا در سالهای اخیر در ال‌‌کلاسیکوها نسبت به رئال موفق‌تر بوده. بارسا در یازده دیدار اخیر خود با رئال در شهر مادرید هشت بار به پیروزی رسیده است و اگر در بازی امشب به پیروزی برسد در آمار پیروزی‌های کلی در ال‌کلاسیکو رئال را پشت سر خواهد گذاشت.

 

1482436

 

11:00 زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار امشب به خبرنگاران گفت:" این بازی برای ما فرصتی است تا شرایط خود را تغییر دهیم".

 

10:30 لیونل مسی که پیش از دیدار اخیر بارسلونا مقابل آیبار در چهار  بازی موفق به گلزنی نشده بود در مقابل این تیم پایش دوباره به گلزنی باز شد تا همچنان امید اول بلوگرانا به گلزنی در بازی امشب باشد.

 

1482438

 

دیدگاه‌ها