کد خبر : 1671652 | 11 اسفند 1398 ساعت 12:52 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هواداران بایرن به جنجال‌های بازی هوفنهایم

هواداران بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای از اقدام گروهی از هواداران این باشگاه در بازی مقابل هوفنهایم به شکل اصولی دفاع کرده ولی گفتند که با کلماتی که در بنرهای هواداران بایرن نوشته شده بوده موافق نیستند.

واکنش هواداران بایرن به جنجال‌های بازی هوفنهایم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال‌های شدید در جریان دیدار دو تیم بایرن مونیخ و هوفنهایم که به توقف موقتی بازی انجامید و در طی آن گروهی از هواداران بایرن با به نمایش گذاشتن بنرهایی توهین‌آمیز به شعار دادن علیه دتمار هوپ مالک باشگاه هوفنهایم پرداختند، اصلی‌ترین سازمان هواداری بایرن مونیخ موسوم به زودکوره مونشن در وبسایت خود بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن اعلام مخالفت با کلماتی که در این بنرها نوشته شده بود، از اقدام هواداران بایرن به صورت اصولی حمایت کرد.

 

در بیانیه هواداران بایرن مونیخ آمده است:" ما لزوما با کلماتی که در بنرها استفاده شده موافق نیستیم ولی ما چاره دیگری نداشتیم چون این تنها راهی بود که می‌توانستیم توجه‌ها را به نظرات مهم خودمان جلب کنیم".

 

1482440

 

بعد از توقف موقت بازی که دو بار توسط داور انجام شد دو تیم دوباره به زمین برگشتند ولی در 13 دقیقه بازی تنها به پاس دادن توپ به یکدیگر ادامه دادند و بازی را به  شکل نمادین به پایان بردند. در این دقایق کارل هاینتس رومینیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در کنار خط زمین ایستاده و بازیکنان دو تیم را تشویق می‌کرد.

 

در بخش دیگری از بیانیه هواداران بایرن آمده:" ما در بازی مقابل هوفنهایم در بنرهایمان از کلمه‌ای استفاده  کردیم که به شدت توهین‌آمیز بود. این زبانی نیست که ما معمولا از آن استفاده می‌کنیم ولی این قبیل کلمات در یک بازی فوتبال بارها به کار گرفته می‌شود. هواداران بوروسیا دورتموند می‌توانند شهادت بدهند که چه آنها و چه ما در گذشته توهین‌های زیادی روی سکوها به هم کرده‌ایم. ولی علت استفاده از این کلمه این بوده که توجه‌ها هر چه بیشتر به مدلی جلب شود که باشگاه هوفنهایم و مالکش دتمار هوپ در پیش گرفته و ما آن را برای فوتبال آلمان مضر می‌دانیم".

 

 

دیدگاه‌ها