کد خبر : 1671773 | 11 اسفند 1398 ساعت 22:38 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرخیو آگوئرو: خوشحالم گل زدم و قهرمان شدیم

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی سیتی از کسب سومین جام اتحادیه پیاپی ابراز خوشحالی کرد.

سرخیو آگوئرو: خوشحالم گل زدم و قهرمان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل منچسترسیتی موفق شد با کسب برتری 1-2 در فینال جام اتحادیه مقابل آستون ویلا، برای سومین سال متوالی این جام را فتح کند. سرخیو آگوئرو و رودری در نیمه اول موفق به زدن دو گل سیتیزن ها شده و حالا هر دوی این بازیکنان از قهرمانی در این جام ابراز رضایت کرده اند.

 

1482648

 

سرخیو آگوئرو گفت: "گلزنی در صورتی برای من مهم است که منجر به کسب پیروزی تیمم شود. پس من بابت گلزنی در بازی امروز خوشحالم، اما همچنان خوشحالی من به دلیل قهرمانی سیتی در این جام است."

 

سرخیو آگوئرو که در دقایق پایانی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد در مورد شرایط خود گفت: "خوب هستم، ضربه ای به زانویم وارد شد، اما حالا در شرایط خوبی قرار دارم."

 

هچنین رودری، دیگر گلزن سیتی در این دیدار نیز گفت: "ما می دانستیم که آنها حریفی واقعا دشوار خواهند بود، زیرا بازیکنان ویلا بلند و قوی هستند، بنابراین می دانستیم که هرگز نباید تسلیم شویم. برای تیم خوشحالم، چون حضور در این جایگاه دشوار است. من فکر می کنم آنها روی اشتباه ما موفق به گلزنی شدند. در پایان بازی ما کمی اذیت شدیم، اما فکر می کنم شانس کافی برای گلزنی بیشتر داشتیم و من برای تیم خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها