کد خبر : 1671802 | 12 اسفند 1398 ساعت 02:35 | 95.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست در ال کلاسیکو

پیکه: به ضعیف ترین رئالی که دیده ام، باختیم!

جرارد پیکه معتقد است رئال در نیمه اول، بدترین نمایش ممکن را ارائه داد ولی بارسا نتوانست استفاده کند.

پیکه: به ضعیف ترین رئالی که دیده ام، باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که امشب یک نیمه بد را برابر بارسا پشت سر گذاشته بود، در نیمه دوم متحول شد و توانست با زدن دو گل فاتح ال کلاسیکو شود. بارسا نیمه اول دو سه موقعیت عالی گلزنی را از دست داد ولی در نیمه دوم، رئال تیم بهتر میدان بود و به شایستگی برنده شد.

وینیسیوس و ماریانو گل های رئال را به ثمر رساندند.

 

1482702

 

 

جرارد پیکه مدافع بارسا که روی گل اول، توپ پس از برخورد به پاهایش وارد دروازه شد، به خبرنگاران گفت:« در نیمه اول بازی تحت کنترل ما بود. این ضعیف ترین رئالی بود که در برنابئو دیده بودم. در نیمه دوم اما رئال ما را عقب نشاند و روی بدشانسی ما به گل اول رسید. اگر در نیمه اول از شانس های مان استفاده می کردیم، کار رئال برای جبران بسیار سخت می شد.»

 

پیکه ادامه داد:« بله؛ رئالِ نیمه اول، ضعیف ترین رئالی بود که در برنابئو دیده بودم و این را به عنوان انتقاد نمی گویم. هر تیمی مشکلات خود را دارد. متاسفانه نتوانستیم از فرصت های مان استفاده کنیم. رئال با این برد انرژی مضاعفی گرفت و ما برعکس، ضربه خورده به خانه بر می گردیم ولی بارسا غرق نشده و ما هنوز شانس قهرمانی لالیگا را داریم.»

 

توپ های از دست رفته:« وقتی در زمین و در دفاع منسجم نباشیم، همین اتفاق می افتد. از دست دادن توپ در زمین خودی خیلی متفاوت با از دست رفتن توپ در زمین حریف است. این ضعفی است که باید برطرف شود. نیمه دوم نمایش خوبی نداشتیم و باید به خوبی آن را آنالیز کنیم.»

 

گل وینسیوس:« سعی داشتم سد راه او شوم و زمانی که به توپ ضربه زد،همه چیز در ثانیه اتفاق افتاد. قصد وینیسیوس شوتزنی بود و از بخت بد، توپ با برخورد به من وارد دروازه شد.»

دیدگاه‌ها