کد خبر : 1671824 | 12 اسفند 1398 ساعت 11:05 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماریانو؛ یک دقیقه، یک شوت، یک گل

ماریانو دیاز ستاره اهل دومینیکن رئال مادرید دیشب در حالی دومین گل تیمش را به بارسا زد که در به ثمر رساندن این گل آماری خارق‌العاده از خود به جا گذاشت.

ماریانو؛ یک دقیقه، یک شوت، یک گل

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز ستاره اسپانیایی- دومینیکنی رئال مادرید دیشب در دقیقه 90+2 دومین گل رئال مادرید را در ال‌کلاسیکو به ثمر رساند تا رئالی‌ها موفق شوند حریف کاتالان خود را با نتیجه 2-0 شکست دهند. ولی آماری که ماریانو در این بازی برای به ثمر رساندن این گل ثبت کرده در نوع خود آماری استثنایی است.

 

1482786

 

ماریانو دیشب اولین بازی فصل جاری در لالیگا را با پیراهن رئال انجام داد و جالب اینجا است که در همین اولین بازی، موفق شد در مقابل بزرگترین حریف تیمش در لالیگا گلزنی کند. مهمترین علت عدم حضور ماریانو در دیدارهای قبلی رئال در این فصل مصدومیت او بوده است.

 

ماریانو در تابستان گذشته و در ماه ژانویه با پینشهادهای زیادی مواجه بود و به خصوص باشگاه فرانسوی لیون علاقه زیادی به جذب او داشت ولی ماریانو در نهایت تصمیم گرفت حتی به بهای بازی کردن کمتر در باشگاه محبوبش بماند و پیراهن رئال را به تن کند.

 

1482784

 

آمار جالب دیگر ماریانو این بود که او در بازی دیشب تنها یک دقیقه در میدان حضور داشت و در همین یک دقیقه موفق شد میخ آخر را بر تابوت بارسلونا بکوبد. او در اولین فرصتی که در این بازی پایش به توپ خورد، اولین شوت خود را روانه دروازه بلوگرانا کرد و موفق شد گلی را به ثمر برساند که خیال رئال را از پیروزی در این بازی و صدرنشینی در جدول لالیگا راحت کند.

 

 

دیدگاه‌ها