کد خبر : 1671923 | 12 اسفند 1398 ساعت 18:55 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آخرین بار به خاطر ۱۱ میلیمتر به سیتی باخته بودیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از چلسی به عنوان حریفی دشوار برای تیمش یاد کرد.

کلوپ: آخرین بار به خاطر ۱۱ میلیمتر به سیتی باخته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در چارچوب رقابت های دور پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی خواهد رفت. شاگردان یورگن کلوپ در بازی ابتدای هفته برابر واتفورد اولین شکست فصل لیگ برتر خود را تجربه کردند، اما با این وجود به نظر می‌رسد که انگیزه‌های فراوانی برای قهرمانی در جام حذفی خواهند داشت.

 

سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ پیش از بازی فردای تیمش برابر چلسی گفت: " ما در ۴۴ بازی شکست نخورده بودیم و آخرین بار تنها به خاطر ۱۱ میلیمتر برابر سیتی مغلوب شده بودیم. شاید این عدد می‌توانست به ۶۰ هم برسد اما نمی‌توان عملکرد فوق العاده تیم در این مدت را زیر سوال برد.

 

 

1482845

 

 

ما باید در غلبه کردن به دفاع های پر عمق بهتر عمل کنیم دقیقا همان کاری که می توان از گل اول سیتی به استون ویلا به آن پی برد."

 

کلوپ درباره دیدار فردا برابر چلسی نیز گفت: " ما به خاطر اینکه لیورپول هستیم باید فشار زیادی را تحمل کنیم. حالا فردا همه انتظار پیروز شدن برابر چلسی را از ما دارند که اصلاً کار راحتی به حساب نمی آید. چلسی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و در فشار آوردن به حریف خود بسیار خوب عمل می کند."

 

کلوپ درباره تاثیر غیبت جوردن هندرسون در بازی برابر واتفورد نیز گفت: " از این موضوع که حالا همه متوجه اهمیت هندرسون برای ما شدند خوشحال هستم اما مطمئناً علت اصلی شکست ما برابر واتفورد غیبت اندرسون نبود به خاطر عملکرد نه چندان خوب ما در آن روز بود."

 

 

 

1479790

دیدگاه‌ها