کد خبر : 1671939 | 12 اسفند 1398 ساعت 20:50 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: لیورپول فصلی باورنکردنی را پشت سر می گذارد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که شکست لیورپول برابر واتفورد شرایط این تیم را تغییر نداده است.

لمپارد: لیورپول فصلی باورنکردنی را پشت سر می گذارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در حساس ترین بازی دور پنجم رقابت های جام حذفی انگلیس میزبان لیورپول قدرتمند خواهد بود. شاگردان فرانک لمپارد بعد از شکست برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان ابتدای هفته مقابل بورنموث قرار گرفتند و با نتیجه ۲-۲ متوقف شدند؛ موضوعی که باعث شده وضعیت چلسی خیلی خوب به نظر نرسد.

 

فرانک لمپارد سرمربی چلسی پیش از بازی فردای تیمش برابر لیورپول در جام حذفی گفت: " انتظار داریم که لیورپول فردا با تیم قدرتمند در مقابل ما قرار بگیرد. شکست آنها برابر واتفورد چیزی را تغییر نداده است. لیورپول مانند سایر تیم ها چند نتیجه دور از انتظار کسب کرده اما با این وجود آن ها فصلی باورنکردنی را پشت سر می‌گذارند. لیورپول فصل گذشته نیز در این جام فوق العاده عمل کرده بود."

 

 

1482923

 

 

لمپارد در ادامه پیرامون مصدومان تیمش نیز گفت: " آبراهام، کانته، پولیسیچ و کریستینسن در بازی فردا غایب خواهند بود. همچنین لوفتوسچیک نیز همراه تیم زیر ۲۳ سال ها خواهد بود."

 

لمپارد درباره افزایش فشارها روی چلسی برای قهرمانی در جام حذفی نیز گفت: " فشار زیادی برای قهرمانی در این رقابت ها احساس نمی‌کنم. تنها می‌دانم که ما باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم چراکه جام حذفی یک رقابت سخت و بزرگ به حساب می‌آید."

 

 

1482326

دیدگاه‌ها