کد خبر : 1672126 | 13 اسفند 1398 ساعت 23:55 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

این بدترین بارسلونای هزاره جدید است؟

بارسلونا در حال رقم زدن یکی از بدترین فصول خود در لالیگا در دو دهه اخیر است.

این بدترین بارسلونای هزاره جدید است؟


به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار در فصل 04-2003 بود که فرانک رایکارد به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود و بارسلونا در طول فصل در مجموع شش بار در لالیگا مغلوب شد. بعد از آن فصل و در دوران حضور پپ گواردیولا، تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو ، لوئیس انریکه و ارنستو والورده هرگز بارسلونا این تعداد باخت را تجربه نکرده بود.

 

1482759

 

بارسلونا این فصل پنج بار مغلوب شده که سه بار آن زیر نظر ارنستو والورده و دو بار با حضور کیکه ستین در همین مدت کوتاه رخ داده است. بارسا در فصل جاری برابر بیلبائو، گرانادا، لوانته، والنسیا و ابتدای این هفته رئال مادرید شکست خورده است.

 

بارسلونا در فصل گذشته تا پایان هفته بیست و ششم تنها دو بار باخته بود و این اتفاق در این فصل پنج بار رخ داده است. اما بلوگرانا این فصل خوش شانس بوده که رقیب دیرینه اش رئال مادرید نیز خیلی آماده نیست و در مقاطع متعددی از فصل دچار افت شده است. در بسیاری از فصول در دو دهه اخیر، اگر بارسلونا تا پایان هفته بیست و ششم پنج بار شکست خورده بود، احتمالا فاصله زیادی با صدرنشین داشت و شانس این تیم برای قهرمانی در لالیگا بسیار کم بود، اما فراز و نشیب های رئال مادرید باعث شده آنها در حال حاضر تنها با یک امتیاز اختلاف در رده دوم قرار گرفته و همچنان از بخت مناسبی برای قهرمانی برخوردار باشند.

 

 

دیدگاه‌ها