کد خبر : 1672132 | 14 اسفند 1398 ساعت 01:09 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

صعود بایرن به نیمه نهایی جام حذفی (عکس)

بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل شالکه، به نیمه نهایی رقابت های جام حذفی آلمان، DFB Pokal صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانس دیتر فلیک که در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند، امشب در خانه شالکه نیز به پیروزی رسیدند تا همچنان از شانس فتح هر دو جام داخلی برخوردار باشند.

البته این شالکه بود که بود بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب دو موقعیت خوب شد؛ از جمله در دقیقه 12 که ضربه تماشایی بورگستالر می توانست به گل اول بازی منجر شود اما توپ با واکنش مانوئل نویر، به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند تا اینکه در دقیقه 40، این تیم بایرن بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با دفع بازیکنان شالکه به یوشوا کیمیچ رسید و او هم با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

بایرن می توانست در همان نیمه اول به گل دوم برسد اما لئون گورتسکا در ثانیه های پایانی این نیمه، یک فرصت خوب را از دست داد تا این نیمه با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بایرن بیشتر بر بازی مسلط بود و در دقیقه 62، چیزی نمانده بود که کوتینیو اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه تماشایی او به تیر دروازه شالکه برخورد کرد. در دقیقه 65، همه چیز برای زدن گل تساوی شالکه فراهم بود اما رامان در موقعیت تک به تک با نویر، نتوانست دروازه را باز کند و این فرصت عالی برای میزبان از دست رفت.

در دقایق پایانی این بایرنی ها بودند که چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما موقعیت های شان را یکی بعد از دیگری از دست دادند و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید. 

 

1483188

 

1483189

دیدگاه‌ها