کد خبر : 1672160 | 14 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: در بایرن همه چیز خوب پیش می‌رود

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی 1-0 تیمش مقابل شالکه و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان ابراز خوشحالی کرد و گفت از عملکرد تیمش در این بازی و شرایط کلی تیم راضی است.

فلیک: در بایرن همه چیز خوب پیش می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان در خانه شالکه، به مصاف این تیم رفت و در یک بازی دشوار به لطف گل جاشوا کیمیش در دقیقه 40 موفق شد حریف سرسخت خود را شکست داده و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. با اینکه بایرن در این بازی حاکمیت کامل توپ و میدان را در اختیار داشت اما به ندرت توانست روی دروازه آبی‌های شالکه خطر جدی ایجاد کند.

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن در پایان بازی ضمن ابراز خوشحالی از این پیروزی گفت:" ما مقابل شالکه‌ای بازی کردیم که خیلی دفاعی بازی می‌کرد. ما با اینحال فرصتهای گلزنی خلق کردیم و رویهم‌رفته عملکرد خوبی داشتیم و در طول بازی درصد مالکیت توپ‌مان 80 درصد بود".

 

1475791

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" در نهایت در جام حذفی مهم فقط صعود کردن به مرحله بعدی است. ما حالا در نیمه‌نهایی هستیم و من به تیمم افتخار می‌کنم".

 

فلیک در پاسخ به سوالاتی درباره جنجال‌های ایجاد شده بین باشگاه و هواداران متعاقب اتفاقات جنجالی رخ داده در دیدار قبلی بایرن و هوفنهایم گفت:" بازیکنان ما روحیه خیلی خوبی دارند و از هر نظر آماده هستند. ما نمی‌خواهیم وضعیت تیم را خیلی تغییر بدهیم. به بچه‌ها یک روز برای ریکاوری استراحت خواهم داد و بلافاصله آماده‌سازی تیم برای بازی مقابل آوگسبورگ را شروع خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها