کد خبر : 1672457 | 16 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: بازی با یونایتد برای دربی تجربه باارزشی بود

وین رونی اسطوره منچستریونایتد و بازیکن فعلی این تیم که در بازی دیشب به لطف درخشش سرخیو رومرو دروازه‌بان یونایتد موفق به گلزنی نشد می‌گوید ضربه آزادش در اواخر بازی با بدشانسی به گل تبدیل نشده.

رونی: بازی با یونایتد برای دربی تجربه باارزشی بود

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی اسطوره سالهای نه چندان دور منچستریونایتد که حالا به عنوان بازیکن- مربی در تیم دربی‌کانتی فعالیت می‌کند دیشب برای اولین بار در مقابل تیم سابقش ایستاد و در این دیدار به لطف درخشش سرخیو رومرو دروازه‌بان یونایتد و دو سیو درخشان از او نتوانست دروازه شیاطین سرخ را باز کند. وین رونی در پایان بازی گفت که هم‌تیمی‌های جوانش در دربی از دیدار با تیم بزرگی مثل یونایتد تجربه باارزشی بدست خواهند آورد. رونی همچنین گفت که تنها به  لطف درخشش سرخیو رومرو بوده که نتوانسته در این بازی گلزنی کند.

 

1474536

 

دربی در شب درخشش دروازه‌بان یونایتد با گلهای لوک شاو و دو گل از اودیون ایگالو در این بازی با نتیجه 3-0 مقابل یونایتد شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس بازبماند.

 

وین رونی در پایان بازی گفت:" سرخیو در این بازی خیلی بی‌رحم بود. او اصلا شوخی نداشت و به هیچ توپی اجازه نداد از خط دروازه عبور کند. حداقل ضربه آزاد دوم من می‌توانست وارد گل شود. اگر این اتفاق می‌افتاد گل فوق‌العاده زیبایی می‌شد".

 

رونی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" شکی نیست که منچستریونایتد تیم خوبی است ولی ما هم سعی داشتیم که در این بازی پیروز شویم. امشب تیمی که بهتر بود در نهایت توانست پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند. اما این بازی برای بازیکنان جوان ما تجربه فوق‌العاده باارزشی بود و آنها در این بازی اصلا بد کار نکردند".

 

دیدگاه‌ها