کد خبر : 1672570 | 16 اسفند 1398 ساعت 23:51 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بایرن به احتمال رفتن به لیگ برتر

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد در حال حاضر از شرایطش در این تیم راضی است.

واکنش سرمربی بایرن به احتمال رفتن به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان هانسی فلیک در ماه های اخیر روی نیمکت بایرن مونیخ باعث شده اخباری در مورد تمایل برخی تیم های لیگ برتری به توافق با این سرمربی باتجربه آلمانی شنیده شود. اما هانسی فلیک شرایط فعلی را خوب ارزیابی کرده، اما مدعی شد نمی داند در آینده ممکن است چه اتفاقاتی رخ دهد.

 

هانسی فلیک گفت: "در حال حاضر همه چیز به خوبی پیش می رود، اما در فوتبال شرایط روزانه تغییر می کند. من در حال حاضر در بایرن مونیخ هستم، مواردی بوده که مورد توافق قرار گرفته اند و سایر مسائل نیز به من ربطی ندارند.

 

1474457

 

دیدار مقابل آگزبورگ؟ خاوی مارتینز و لوکاس هرناندز امروز هر دو در تمرینات حضور داشته و به همین دلیل در دسترس هستند. اما کینگزلی کومان نمی تواند در بازی روز یکشنبه برای بایرن مونیخ بازی کند. من روی بازی با آگزبورگ متمرکز هستم، پس از آن می توانیم نفس بکشیم. قبل از استراحت به دلیل برگزاری بازی های، سه بازی دشوار در انتظار بایرن مونیخ خواهد بود. ما در خانه بازی می کنیم و می خواهیم در این بازی برنده شویم. ما سعی خواهیم کرد بر جریان بازی مسلط بوده و عملکردی که در چند بازی اخیر نشان داده ایم را تکرار کنیم.

 

تمدید قرارداد مانوئل نویر؟ مانوئل نسبت به آینده اش بسیار بوده است و می داند چه موقعیت در این باشگاه دارد. اینها مواردی است که باشگاه و مانوئل نویر باید درباره آنها تصمیم بگیرند."

دیدگاه‌ها