کد خبر : 1672620 | 17 اسفند 1398 ساعت 13:00 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

قاضی دادگاه، پیشنهاد جریمه نقدی را نپذیرفت

بازداشت قطعی رونالدینیو در پاراگوئه

قاضی پاراگوئه‌ای دادگاه رونالدینیو پیشنهاد دادستان مبنی بر مجازات جایگزین حبس را نپذیرفت و این اسطوره برزیلی به جرم ورود با پاسپورت جعلی به این کشور بازداشت شد.

بازداشت قطعی رونالدینیو در پاراگوئه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل به همراه برادرش با پاسپورت جعلی به پاراگوئه سفر کرده و در مرز توسط پلیس این کشور دستگیر شدند، دادستانی پاراگوئه او را به صورت موقت آزاد کرده و اعلام کرد به دادگاه پیشنهاد داده که به جای مجازات حبس، برای رونالدینیو از مجازات‌های جایگزین مثل پرداخت جریمه نقدی استفاده شود.

 

اما قاضی دادگاه پیشنهاد دادستانی را نپذیرفته و در نتیجه رونالدینیو این بار به صورت دائمی در پاراگوئه دستگیر شده و روانه بازداشتگاه شده است.

 

1483779

 

سخنگوی پلیس پاراگوئه در این باره به خبرنگاران گفت:" قاضی دادگاه حکم به بازداشت قطعی رونالدینیو داد و این عملیات توسط پلیس کشور به اجرا درآمد".

 

در تصاویر تلویزیونی دیده می‌شود که رونالدینیو و برادرش از محل اقامت موقت‌شان، هتل شریتون در شهر آسونسیون، پایتخت پاراگوئه به ماشین پلیس سوار شده و به یک پاسگاه پلیس در حومه شهر منتقل می‌شوند.

 

رونالدینیو به همراه برادر و مدیر بازرگانی‌اش آسیس، روزچهارشنبه در حالی از برزیل وارد پاراگوئه شد که مامورین پلیس مرزبانی پاراگوئه دریافتند او با یک پاسپورت جعلی پاراگوئه‌ای وارد کشورشان شده است.

 

1483780

 

وزیر کشور پاراگوئه بعد از آن گفت که رونالدینیو و برادرش در جریان تحقیقات با دولت این کشور همکاری کرده‌اند و او معتقد است یکی از اشخاص همراه رونالدینیو آنها را فریب داده است. ولی حالا با نپذیرفتن پیشنهاد مجازات جایگزین توسط قاضی دادگاه رونالدینیو به نظر می‌رسد او در پاراگوئه روزهای دشواری در پیش خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها