کد خبر : 1672803 | 18 اسفند 1398 ساعت 11:52 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بی‌تماشاچی بودن بازی ­ PSG- دورتموند

با اینکه پاریس چشم‌انتظار دیدار روز چهارشنبه پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان است ولی لوپاریزین می‌گوید اینکه بازی دو تیم بدون تماشاچی برگزار می‌شود یا نه روز سه‌شنبه مشخص خواهد شد.

احتمال بی‌تماشاچی بودن بازی ­ PSG- دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن خود را برای میزبانی از بوروسیا دورتموند در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند. دیداری که روز چهارشنبه در استادیوم پارک دو پرنس برگزار شده و PSG مصمم است شکست 2-1 خود در بازی رفت در خانه دورتموند را در این بازی جبران کرده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها شود.

 

پاریسی‌ها معتقدند بازی دو تیم در شرایط عادی برگزار خواهد شد ولی شیوع گسترده کرونا ویروس در فرانسه که این لحظه به ابتلای 949 نفر و فوت 16 نفر منجر شده باعث شده برخی رسانه‌ها از احتمال بدون تماشاچی برگزار  شدن این بازی خبر بدهند. روزنامه فرانسوی لوپاریزین یکی از این رسانه‌ها است.

 

1484073

 

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود 47هزار تماشاچی در پارک دو پرنس شاهد دیدار دو تیم خواهند بود. اما لوپاریزین می‌گوید ممکن است تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاچی‌ها در این بازی در روزهای آخر منتهی به مسابقه گرفته شود. مدیریت باشگاه هم در تماس لوپاریزین گفته‌اند که احتمال برگزاری بازی بدون تماشاچی را کاملا رد نمی‌کنند. به خصوص در صورتیکه دولت فرانسه و وزارت بهداشت این کشور تا قبل از روز چهارشنبه اعلام کنند که وضعیت اپیدمی ویروس در این کشور به درجه سه رسیده است.

 

امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه به مردم این کشور هشدار داده و گفت:" شکی نیست که در روزهای آینده ما وارد فاز جدیدی از شیوع این بیماری خواهیم شد". به همین علت است که مقامات فرانسوی منتظر هستند تا در شروع هفته در اروپا یعنی روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه ارزیابی جدید خود از وضعیت ویروس کرونا در این کشور را اعلام کنند.

 

دیدگاه‌ها