کد خبر : 1672917 | 19 اسفند 1398 ساعت 01:27 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

بتیس 2-1 رئال: هدیه شاگردان سابق به ستین

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل بتیس با نتیجه 2-1 شکست خورد و فرصت صعود به صدر جدول لالیگا را از دست داد.

بتیس 2-1 رئال: هدیه شاگردان سابق به ستین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که بعد از پیروزی در ال کلاسیکو، صدر جدول را از بارسا گرفته بودند، امشب در ویادل مارین مغلوب بتیس شدند تا بار دیگر دو امتیاز از بارسا عقب بیفتند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما پس از سپری شدن این دقایق، این رئالی ها بودند که بر بازی مسلط شدند و چیزی نمانده بود که روی یکی از حرکات خوب وینیسیوس جونیور، در دقیقه 15 به گل برسند اما او که روی ارسال لوکاس واسکز صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن بازیکن حریف، ضربه ای زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد و در دقیقه 30، این بتیس بود که تا آستانه باز کردن دروازه رئال پیش رفت اما ضربه سر بارترا که با ارسال فکیر صاحب موقعیت شده بود، به شکل خطرناکی از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد تیم میزبان بار دیگر صاحب موقعیت شد و روی پاس کانالس، فکیر می توانست با یک شوت محکم دروازه رئال را باز کند اما واکنش عالی کورتوا، دروازه میهمان را بسته نگه داشت.

اما تلاش بازیکنان بتیس برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 40 نتیجه داد. ابتدا این فکیر بود که پا به توپ وارد محوطه جریمه رئال شد اما برخورد با راموس نقش زمین شد ولی داور دستور به ادامه کار داد و سیدنی با یک شوت دیدنی از زاویه ای نه چندان مساعد، دروازه کورتوا را باز کرد.

 

1484282

 

اما این برتری چندان پایدار نبود و رئالی ها که در دقایق پایانی، فشار بیشتری روی دروازه بتیس وارد کردند، در وقت های اضافه نیمه اول به گل تساوی رسیدند. مارسلو که با پاس وینسیوس صاحب توپ شده بود، در محوطه جریمه میزبان توسط سیدنی سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد.

بنزما پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دادن روبلس، حساب کار را 1-1 کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

 

1484284

 

نیمه دوم را بتیس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 56، چیزی نمانده بود که این تیم به گل دوم برسد اما در حالی که خواکین با پشت سر گذاشتن کورتوا، می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند، مودریچ از راه رسید و دروازه رئال را نجات داد.

برتری تیم میزبان ادامه پیدا کرد اما این برتری به موقعیت خاصی منجر نمی شد. در مقابل، در دقیقه 71، رئالی ها بودند که تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند ولی ضربه فرلان مندی به تیر دروازه بتیس برخورد کرد.

در دقیقه 76 نوبت تیم میزبان بود که صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شود اما ضربه والی گواردادو به شکل خطرناکی از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 82، سرانجام این بتیس بود که توانست بار دیگر پیش بیفتد. روی اشتباه بنزما و راموس در میانه زمین بود که گواردادو صاحب توپ شد و پاس در عمق او، کریستین تیو را با کورتوا تک به تک کرد. او هم با یک ضربه مطمئن، دروازه رئال را باز کرد.

 

1484283

 

رئالی ها که هر سه امتیاز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 87 به گل تساوی برسند اما ضربه سر راموس را روبلس با واکنشی خوب مهار کرد. تلاش بازیکنان رئال برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به سود بتیس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها