کد خبر : 1673031 | 19 اسفند 1398 ساعت 18:43 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

بوندسلیگا هم بدون تماشاگر خواهد شد؟

احتمال اینکه به زودی بازی های لیگ فوتبال آلمان نیز مثل سری آ ایتالیا و لوشامپیونا بدون تماشاگر شود، بالا پیش بینی می شود.

بوندسلیگا هم بدون تماشاگر خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، گسترش ویروس کرونا در آلمان باعث شده است تا شرایط در بوندسلیگا دستخوش تغییر شود. یک روز بعد از آن که ینس اسپان، وزیر بهداشت آلمان اعلام کرد که تمامی رویدادهای ورزشی با بیش از هزار مشارکت کننده (یا تماشاگر) باید لغو شوند، فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفته که هفته آینده بوندسلیگا را بدون تماشاگر برگزار کند.

کریستین سیفرت، دبیرکل فدراسیون فوتبال آلمان اما در مصاحبه ای با سایت روزنامه بیلد این خبر را تکذیب کرده است.

 

 

Image result for christian seifert

 

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال آلمان در این مصاحبه گفته است:" حقیقت این است که دوست داریم بازی های هفته آینده با تماشاگر باشد اما متاسفانه این ماجرا با شرایط امروز قابل مقایسه نیست. سعی می کنیم بر اساس مسائل ورزشی تصمیم گیری کنیم. این که بازی ها با تعداد مشخصی تماشاگر برگزار شود یا بدون تماشاگر، تصمیمی است که باید از جانب مسئولان دولتی گرفته شود.

این شرایطی که تجربه می کنیم، خیلی خاص است. قراردادها، شرایط ورزشی و تیم های بالا و پایین جدول تاثیرگذار هستند. نیاز داریم تا در برگزاری بازی ها ثبات داشته باشیم. فعلا لغو بازی ها گزینه ای نیست که مد نظر قرار بدهیم.»

 

در روزهای آینده جلساتی میان فدراسیون، سازمان لیگ و مسئولان باشگاه های آلمانی برگزار خواهد شد تا در مورد تاثیر کرونا بر فوتبال آلمان تصمیم گیری شود. 

 

 

1480070

دیدگاه‌ها