کد خبر : 1673086 | 19 اسفند 1398 ساعت 23:43 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: در تاتنهام هم جام خواهم گرفت

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد تیمش می تواند در دیدار مقابل لایپزیش به دنبال صعود باشد.

مورینیو: در تاتنهام هم جام خواهم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در دیدار رفت در انگلیس با یک گل مغلوب لایپزیش شد و با توجه به تعدد بازیکنان مصدوم این تیم، آنها کار دشواری برای جبران این نتیجه در آلمان خواهند داشت. ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد در تاتنهام نیز موفق به فتح جام خواهد شد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما در نیمه اول بازی با نتیجه 0-1 مغلوب شده ایم. این اتفاقی بوده که در این فصل چند بار رخ داده است. شما از من می پرسید که چگونه می توانید بدون هری کین، سون و برگوین دو گل بزنید. روش های زیادی برای رسیدن به گل وجود دارد. حتی ممکن است یک بازیکن لایپزیش همان کاری که آنتونی رودریگر انجام داد را تکرار کرده و باعث به گل رسیدن ما شود.

 

1484450

 

دستاوردی که در تاریخ می ماند پیروزی ها هستند. بزرگترین دستاورد من در این رقابت ها نیز زمانی بود که به قهرمانی دست یافتم. من معتقدم که تاتنهام قرار نیست تنها باشگاهی باشد که من در آن به جام نرسیده ام. من در هر باشگاهی قهرمان شده ام و معتقدم این کار را در تاتنهام نیز انجام خواهم داد.

 

ما در محوطه جریمه بازیکنانی مانند کوسه شکارچی نداریم. حتی وقتی بر بازی تسلط داریم نیز نمی توانیم گل های زیادی به ثمر برسانیم. روی دفاع مان فشار وارد می شود و هر وقت اشتباه می کنیم مجازات می شویم. بازیکنانم احمق نیستند و همه این ضعف ها را می فهمند. ما نباید از این موارد پنهان شویم، باید همه در کنار هم باشیم و عملکرد فردی فوق العاده از همه باعث نمایش یک عملکرد جمعی محکم می شود. من به بازیکنانم اعتقاد دارم و فکر می کنم می توانیم این کار را انجام دهیم.

 

مصدومیت استیون برخواین؟ بله من می توانم این اتفاق را باور کنم. من انتظار ندارم برخواین این فصل دوباره بازی کند."

 

 

دیدگاه‌ها