کد خبر : 1673142 | 20 اسفند 1398 ساعت 12:35 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد سیتی به آگوئرو: سرخیو ما را ترک نمی‌کند

باشگاه منچسترسیتی مطمئن است با وجود محرومیت دوساله این تیم از حضور در لیگ قهرمانان، سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی، سیتی را ترک نخواهد کرد.

اعتماد سیتی به آگوئرو: سرخیو ما را ترک نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی، باشگاه منچسترسیتی اطمینان دارد با وجود محرومیت دو ساله این باشگاه از حضور در رقابتهای چمپیونزلیگ، سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی سیتی، این تیم را ترک نخواهد کرد و در اتحاد ماندگار خواهد بود.

 

1484509

 

مجازات اعلام شده علیه باشگاه سیتی که بر اساس آن سیتیزن‌ها به مدت دو سال در چمپیونزلیگ حضور نخواهند داشت، مجازاتی که باشگاه فعلا علیه آن فرجام‌خواهی کرده است، باعث شده گمانه‌زنی‌هایی مطرح شود درباره  اینکه برخی از ستاره‌های سیتی ممکن است به همین علت باشگاه را ترک کنند. به خصوص سرخیو آگوئرو که 32ساله است و اگر این مجازات پابرجا بماند، حضور او در سیتی به این معنی است که آگوئرو سالهای پایانی دوران فوتبالش را بدون حضور در چمپیونزلیگ سپری خواهد کرد.

 

اما روزنامه ایونینگ استاندارد به نقل از یکی از منابع داخلی باشگاه سیتی می‌گوید:" آگوئرو به منچسترسیتی متعهد است و درتابستان آتی به فکر ترک باشگاه نخواهد بود".

 

1484510

 

قرارداد آگوئرو با سیتی در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و این  احتمال وجود دارد که او بعد از آن به  فکر بازنشستگی و پایان دادن به دوران فوتبالی خود باشد. آگوئرو از مدتها پیش گفته بود که رویایش فتح لیگ قهرمانان اروپا است و قصد دارد بعد از آن سالهای پایانی دوران فوتبالش را در آرژانتین سپری کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها