کد خبر : 1673230 | 20 اسفند 1398 ساعت 20:38 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بارسا: ۶ میلیون یورو ضرر کردیم ولی مهم نیست

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، از غیبت هواداران این تیم در دیدار برابر ناپولی ابراز تاسف کرد.

رئیس بارسا: ۶ میلیون یورو ضرر کردیم ولی مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا رفته‌رفته علاوه بر لیگ های داخلی کشورها، رقابت های اروپایی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. در همین رابطه ساعاتی پیش به شکل رسمی اعلام شد که دیدار بین دو تیم بارسلونا و ناپولی هفته آینده در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد؛ این در حالی است که چنین اتفاقی درباره دیدار فردای پاری سن ژرمن و دورتموند نیز رخ داده است.

 

رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای پیرامون برگزاری بازی این تیم مقابل ناپولی پشت درهای بسته اظهار نظر کرده است. جوزپ بارتومئو گفت: " ما از امروز صبح خبر داشتیم که بازی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. امروز جلسه ای با مسئولان داشتیم و آن ها خیلی محکم به ما گفتند که باید این کار انجام شود."

 

 

1484600

 

 

بارتومئو در ادامه گفت: "ما بسیار متأسفیم که این مسئله به هواداران، باشگاه ها و کل دنیای فوتبال آسیب می رساند ولی ما با شرایطی روبرو هستیم که خارج از حالت عادی است. بدیهی است که ضرر اقتصادی نه تنها برای بارسلونا بلکه برای تمام باشگاه هایی که باید پشت درهای بسته بازی کنند، به وجود می آید. خسارت مالی در این مقطع 6 میلیون یورو است اما همانطور که گفتم اکنون مهم نیست. "

دیدگاه‌ها