کد خبر : 1673242 | 20 اسفند 1398 ساعت 21:45 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: بازی کردن در آنفیلد فوق العاده است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید ابراز امیدواری کرد دیدار مقابل لیورپول متفاوت از بازی پارسال برابر یوونتوس باشد.

سیمئونه: بازی کردن در آنفیلد فوق العاده است

 

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید با برتری 0-1 در دیدار رفت مقابل لیورپول از بخت قابل توجهی برای صعود به دور بعدی برخوردار است. اما آنها سال قبل نیز با پیروزی راهی تورین شده، اما آنجا مغلوب درخشش کریستیانو رونالدو شدند. دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب مدعی شد تیمش باید برای صعود مبارزه کند.

 

دیگو سیمئونه گفت: "فردا در مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که قدرتش را در این سالها به اثبات رسانده و برای مقابله با این تیم باید عملکرد درخشانی ارائه داد. تجربه نقش موثری دارد، اما گاهی اوقات شما اشتباهاتتان را در زندگی تکرار می کنید. این اتفاق ممکن است دوباره رخ دهد و در نهایت این دیدار نیز تبدیل به تجربه ای دیگر خواهد شد.

 

1478950

 

ما سال گذشته نتوانستیم در قابل یوونتوس در تورین با آنها رقابت کنیم. ما می خواهیم مبارزه کنیم، این همان چیزی است که ما را به آنچه می خواهیم نزدیکتر خواهدکرد و می توانیم به مرحله بعدی برویم. شایعاتی شنیده می شود که شاید بازی بدون تماشاگر باشد، اما این برای لیورپول عادلانه نخواهد بود، زیرا حضور هواداران ما مهم بود و اینگونه لیورپول نمی تواند از این مزیت بهره ببرد.

 

تجربه حضور در آنفیلد؟ من یا به عنوان بازیکن و یا سرمربی هرگز در این استادیوم نبوده ام. من فرصتی برای بازی در این ورزشگاه شگفت انگیز نداشته ام. لیورپول تیمی با پیشینه ای تاریخی است. نه فقط به خاطر حمایت هواداران که در کل آنفیلد یک استادیوم فوق العاده است.

 

غیبت آلیسون بکر در ترکیب لیورپول؟ آدریان یک دروازه بان بزرگ و با تجربه بوده که سال های بسیار خوبی را سپری کرده است."

دیدگاه‌ها