کد خبر : 1673259 | 20 اسفند 1398 ساعت 23:40 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

دارن فلچر:

یونایتد نمی تواند برای قهرمانی ۳۰ سال صبر کند

دارن فلچر، ستاره سابق منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم می‌تواند در دو یا سه سال آینده به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

یونایتد نمی تواند برای قهرمانی ۳۰ سال صبر کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در آستانه قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. این در حالی است که آخرین قهرمانی لیورپول در لیگ برتر به حدود ۳۰ سال پیش برمی گردد و آنها طی این سال ها بیشتر نظاره گر قهرمانی های رقیب سنتی خود یعنی منچستر یونایتد بوده‌اند.

 

با این وجود شیاطین سرخ در سال های گذشته با افت فاحشی روبرو بوده‌اند. اگرچه تیم اوله گنار سولسشر در فصل جاری بسیار جوان شده و طی هفته های اخیر نیز امیدوارکننده ظاهر شده است. آنها در دیدار ابتدای هفته خود با دو گل منچستر سیتی را شکست دادند تا امیدواری به آینده برای هواداران یونایتد بیشتر شود.

 

 

1484177

 

 

ستاره سابق و اسکاتلندی منچستریونایتد معتقد است که این تیم می‌تواند در دو یا سه سال آینده به مقام قهرمانی برسد. دارن فلچر در این باره گفت: " ما باید قهرمانی منچستر یونایتد در دو یا سه سال آینده را ببینیم. این یک نظر واقع بینانه است. با این وجود منچسترسیتی و لیورپول به سطح بالاتری رسیده اند بنابراین یونایتد نیز باید خود را به آنها برساند.

 

منچستر یونایتد باید منتظر افت لیورپول و سیتی باشد. اتفاقی که احتمالاً طی چند سال آینده رخ خواهد داد. نمی توانم تصور کنم که پپ گواردیولا دو یا سه فصل دیگر در منچسترسیتی بماند. همینطور یورگن کلوپ. شاید این موضوع بیشتر شبیه به یک آرزو باشد. یونایتد نمی‌تواند مثل لیورپول ۳۰ سال برای قهرمانی صبر کند"

دیدگاه‌ها