کد خبر : 1673283 | 21 اسفند 1398 ساعت 11:08 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

معجزه آمستردام در لایپزیش تکرار نشد

مورینیو، پوچتینو نبود(عکس)

شکست تاتنهام مقابل لایپزیش و حذفش از چمپیونزلیگ تداعی کننده سرنوشت سال گذشته اسپرز مقابل آژاکس بود ولی در نهایت نتیجه متفاوتی رقم خورد.

مورینیو، پوچتینو نبود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو در حالیکه در بازی رفت خود مقابل لایپزیش در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه خود در شمال لندن، با نتیجه 1-0 شکست خورده بود در حالی دیشب به شهر لایپزیش رفت که امیدوار بود ماجرای سال گذشته مقابل آژاکس را دوباره تکرار کند. اما در طول بازی مشخص شد که مورینیو نمی‌تواند معجزه درخشان تاتنهام دوران پوچتینو را تکرار کند و چاره‌ای جز حذف شدن از دور رقابتها ندارد.

 

1484658

 

شباهت بسیار سرنوشت جدال تاتنهام در چمپیونزلیگ سال گذشته در مقابل آژاکس و آنچه در جدال امسال این تیم مقابل لایپزیش گذشته بود واقعا جالب توجه بود.

 

1484687

 

فصل گذشته شاگردان مائوریسیو پوچتینو در دیدار رفت خود مقابل آژاکس در لندن با نتیجه 1-0 شکست خورده بودند. همان نتیجه‌ای که امسال اسپرز با هدایت مورینیو در لندن مقابل لایپزیش کسب کرده بود.

 

پوچتینو و شاگردانش اما در حالی برای بازی برگشت به آمستردام رفتند که مصمم بودند شکست‌شان را جبران کرده و به مرحله بعد صعود کنند. اما وقتی بازی شروع شد آژاکس در نیمه اول دو گل به ثمر رساند تا حتی خوش‌بینانه‌ترین هواداران تاتنهام هم امیدشان به صعود را از دست داده و غر زدن را شروع کنند. اما معجزه پوچتینو در نیمه دوم آغاز شد تا تاتنهام در این نیمه سه بار دروازه هلندی‌ها را باز کرده و در نهایت به مرحله بعدی صعود کند. صعودی که باعث شد تاتنهام پوچتینو خود را به فینال لیگ قهرمانان برساند.

 

1484655

 

مورینیو و شاگردانش هم در لایپزیش نیمه اول را در حالی به پایان بردند که با دو گل مارسل سابیتزر با نتیجه 2-0 عقب افتاده بودند. هواداران تاتنهام می‌دانستند که برای صعود از این مرحله تیم‌شان باید مثل فصل گذشته در نیمه دوم سه گل به ثمر برساند. با وجود ناکامی‌های اخیر تیم مورینیو در چند بازی قبلی، معجزه سال گذشته پوچتینو باعث شده بود حتی بدبین‌ترین هواداران تاتنهام هم این بار ته دل خود امید به بازگشت و صعود داشته باشند.

 

1484689

 

ولی شاگردان مورینیو در نیمه دوم به هیچ وجه در حد و اندازه تاتنهام پوچتینو در آمستردام ظاهر نشدند و در حالیکه بازی در حال به پایان رسیدن بود امیل فورسبرگ گل سوم لایپزیش را وارد دروازه شان کرد تا همه امیدها نقش بر آب شود.

 

دیدگاه‌ها