کد خبر : 1673296 | 21 اسفند 1398 ساعت 12:32 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دله آلی: اعتماد به نفس تاتنهام از بین رفته

دله آلی ستاره انگلیسی تاتنهام بعد از شکست 3-0 این تیم مقابل لایپزیش و حذف از لیگ قهرمانان می‌گوید اعتماد به نفس تاتنهامی‌ها از بین رفته است.

دله آلی: اعتماد به نفس تاتنهام از بین رفته

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی ستاره انگلیسی ملی‌‌پوش باشگاه تاتنهام بعد از شکست 3-0 این تیم مقابل لایپزیش که به حذف اسپرز از چمپیونزلیگ منجر شد اعتراف کرد که نتایج ضعیف اخیر و به خصوص حذف از لیگ قهرمانان اعتماد به نفس تاتنهام را به کلی از بین برده است.

 

تاتنهام با باخت دیشب در خانه لایپزیش در شش بازی اخیرش در رقابتهای مختلف حتی قادر به کسب یک پیروزی نبوده است. دله آلی می‌گوید این ناکامی‌ها جو رختکن تاتنهام را به شدت منفی کرده و اعتماد به نفس بازیکنان را تخریب کرده است.

 

1484674

 

آلی در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" فاجعه بار است. ما قبل از بازی به خودمان باور داشتیم که می‌توانیم موفق شویم ولی نتوانستیم عملکرد خوبی نشان دهیم. این رقابتها چمپیونزلیگ است و اگر تیمی نتواند آنطور که باید کار کند، مجازات می‌شود".

 

ستاره انگلیسی تاتنهام در ادامه گفت:" بعد از دریافت گل اول شرایط ما خیلی تغییر نکرد ولی تیم ما کلا فرصت‌های خیلی زیادی به حریف داد. بعد از دریافت دو گل بازگشت به بازی خیلی سخت می‌شود. ما باید از خودمان پختگی نشان می‌دادیم و می‌جنگیدیم ولی این کار را نکردیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. ما شایسته بهتر از اینها بودیم. واقعیت این است که در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌بریم و اعتماد به نفس تیم از بین رفته است".

 

دیدگاه‌ها