کد خبر : 1673345 | 21 اسفند 1398 ساعت 14:30 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لایپزیش و خطری که به خیر گذشت (عکس)

موکیلی مدافع ارزشمند لایپزیبش در جریان بازی با تاتنهام با مصدومیتی سنگین مواجه شد و به بیمارستان رفت.

به گزارش "ورزش سه" دقیقه 53 بازی شب گذشته لایپزیش و تاتنهام بود که بر اثر ضربه به صورت موکیلی مدافع 22 ساله لایپزیش، او نقش بر زمین شد. ابتدا ضربه چندان سخت به نظر نمی رسید ولی کمی بعد مشخص شد که شرایط موکیلی چندان مساعد نیست. او به زحمت و موقتا روی زمین نشست اما تیم پزشکی به سرعت خود را به او رساند و درمان شروع شد.

بازیکنان دو تیم و داور اسپانیایی بازی نیز دور او حلقه زده بودند چرا که شرایط کمی نگران کننده به نظر می رسید. موکیلی که خونریزی هم داشت کمی بعد با برانکارد از زمین خارج شد و به بیمارستان رفت.

نگرانی ها باقی بود تا اینکه موکیلی در توئیتر، خبر از سلامتی خود داد. او نوشته بود:« کمی ترسیدم اما اصلا مهم نیست. مهم پیروزی بر تاتنهام و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود. ممنون از پیام های دلگرم کننده تان.»

 

یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش هم در نشست خبری پس از بازی و در پاسخ به سوالی در مورد موکیلی گفت:« او الان در بیمارستان است و از ناحیه دهان کمی خونریزی داشت. دقایقی در شرایط خطرناکی بود و همه شوکه شده بودیم ولی خوشبختانه خیلی زود وضعیت او پایدار شد و تا آنجا که اطلاع دارم، خطری او را تهدید نمی کند و دچار عارضه مغزی هم نشده است. او خیلی زود می تواند بار دیگر به میادین برگردد و یاری گر ما باشد.»

 

لازم به ذکر است که لایپزیش در بازی برگشت برابر تاتنهام 3-0 پیروز شد و در مجموع با برتری 4-0 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

 

 

1484719

 

 

1484717

 

1484718

 

دیدگاه‌ها