کد خبر : 1673360 | 21 اسفند 1398 ساعت 16:12 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو یک گلر جدید بگیرد

آخرین فصل دروازه بان پراشتباه در تاتنهام

به نظر می رسد که ژوزه مورینیو برای بازسازی تاتنهام کار را باید ابتدا از دروازه شروع کند.

آخرین فصل دروازه بان پراشتباه در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای بازسازی تاتنهام کار دشواری پیش رو خواهد داشت. او در شرایطی هدایت تاتنهام را برعده گرفت که این تیم در رده های پایین لیگ برتر قرار داشت. مورینیو در هفته های نخست ادعا می کرد که در زمستان نیاز به خرید بازیکن ندارد ولی پس از مصدومیت شدید هری کین و سپس سون هیونگ مین او به نوعی مجبور شد تا بازیکن جدید به خدمت بگیرد. برخواین و گدسون فرناندز به تاتنهام ملحق شدند ولی روند تاتنهام صعودی نبوده است.

 

 

 

 

شکست شب گذشته در زمین لاییزیش به معنای خداحافظی مورینیو و تیمش با لیگ قهرمانان بود و تاتنهام حالا باید در لیگ برتر بین 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. تاتنهام در سالیان اخیر با پوچتینو همواره موفق به کسب سهمیه شده بود ولی در حال حاضر تیم هشتم لیگ برتر است.

در صورتی که سهمیه کسب نشود، بدون شک بودجه مورینیو برای خریدهای تابستانی نیز کمتر خواهد بود و از علاقه بازیکنان بزرگ برای پیوستن به تاتنهام نیز کاسته می شود.

 

بدون شک یکی از پست هایی که تاتنهام نیاز به تقویت خود دارد، به دروازه بر می گردد جایی که هوگو لوریس گلر ملی پوش فرانسوی نتوانسته انتظارات را در یکی دو سال اخیر برآورده کند. او چندین بار با اشتباهات خود باعث شکست تاتنهام شده؛ از جمله شب گذشته که روی دو گل اول لایپزیش اشتباهاتی آماتورگونه داشت و به راحتی شاهد باز شدن دروازه اش توسط سابیتزر شد.

 

 

Hugo Lloris in action for Tottenham in the Champions League clash with RB Leipzig.

 

 

گلن هادل سرمربی سابق تیم ملی انگلیس پس از شکست تاتنهام به انتقاد از لوریس پرداخت و او را یکی از عوامل اصلی شکست تیم لندنی عنوان کرد.

او به بی تی اسپورتس گفت:« اگر لوریس در محوطه خودش به خوبی جاگیری کرده بود، دو گل اول را دریافت نمی کرد. لوریس خیلی مواقع دوست دارد به دروازه اش نزدیک و نزدیک تر باشد و وقتی شما خیلی به خط دروازه نزدیک می شوید، شانس های خوبی به مهاجمان می دهید. معتقدم این یک مشکل تکنیکی در لوریس است و او روی این مساله خوب کار نکرده است.»

 

هادل ادامه داد:« شما به عنوان دروازه بانی بزرگ وقتی که در لیگ قهرمانان بازی می کنید، نباید در تیر موافق، گل دریافت کنید. روی گل دوم، توپ همانجایی رفت که لوریس قرار داشت ولی او به راحتی اجازه داد دروازه اش باز شود. از لوریس انتقاد می کنم چرا که هر دو گل اول لایپزیش، به دلیل اشتباهات او به ثمر رسید. اشتباهات اینچنینی در تورنمنتی مثل لیگ قهرمانان، پذیرفتنی نیست. اگر خوب جاگیری نکنید، به سختی جریمه می شوید و تیم تان تاوان پس می دهد؛ به همین سادگی. این اولین اشتباه لوریس نیست و از جانب او تاتنهام در دو سال گذشته، چندین بار ضربه خورده است.»

 

 

دیدگاه‌ها