کد خبر : 1673389 | 21 اسفند 1398 ساعت 17:01 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

این کلوپ شوخ طبع و با روحیه

لیورپول ؛مثل بازی رفت باشید صعود نمی کنید!

امشب بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و آتلتیکو مادرید،می تواند کلاس درسی برای تمام تیم ها برای مرور راه های صعودباشد.

لیورپول ؛مثل بازی رفت باشید صعود نمی کنید!

به گزارش "ورزش سه"دیدار برگشت دوتیم لیورپول و آتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا امشب در بندرلیورپول و ورزشگاه آنفیلد با سوت دنی ماکلی داور ۳۷ ساله هلندی برگزار خواهد شد و کلوپ و بازیکنانش که مدافع عنوان قهرمانی هستند ۹۰ دقیقه وقت دارند تا شکست یک بر صفر دیدار رفت را که با آمار غیر قابل باور بدون شوت گل زده در چهارچوب همراه بود جبران کنند. 

 

بهترین تئوریسین دفاع و ضدحمله دیه گو سیمئونه روبروی مربی قرار گرفته که سال قبل بازی باخته در بارسلون با سه گل را با چهار گل در خانه جبران کرد.این بازی یک کلاس درس برای مرور راه های صعود برای تیم دفاع کننده و برای تیم حمله کننده است. داشتن اوبلاک درون دروازه تیم مادریدی و مثلث ویرانگر صلاح،فیرمینیو و مانه درخط حمله لیورپول و حضور دو مربی پرهیجان و پر از ایده در کنار خط، بازی امشب دیدنی تر ار تصور هر فوتبال دوستی خواهد کرد.

 

لیورپول که در ۲۹ بازی لیگ امسال انگلستان ۶۶ گل زده و دارای میانگین بیش از ۲ گل در هربازی است به مصاف اتلتیکو می رود که در لیگ امسال اسپانیا با ۲۱ گل خورده بعد از رئال مادرید که نوزده گل خورده دارد ،دومین خط برتر دفاع لیگ اسپانیا را یدک می کشد. 

 

1484789

 

کلوپ دیشب تایید کرد در برابر تیمی قرار میگیرد که بهترین نوع دفاع را در عمق خط دفاعی ارایه می کند ولی ۲۱ روز برای جبران این شکست وقت داشته است. سیمونه نیز با تواضع بازی بدون حضور تماشاگران را به جهت شیوع بیماری کرونا منصافانه ندانست. 

 

نکته جالب توجه این است که لیورپول در بازی رفت هیچ شوت در چهارچوبی نداشت. با این حال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی یکی از خبرنگاران از کلوپ پرسید: شما در بازی رفت هیچ شوت در چهارچوبی نداشتید. حالا انتظارتان در بازی برگشت چیست؟ کلوپ که همیشه به شوخ طبعی معروف است در پاسخ گفت: انتظارم شوت‌های بیشتر در چهارچوب است! جوابی که خنده حضار را به همراه داشت.

 

با این حال باید منتظر ماند و دید لیورپول می‌تواند از دژ مستحکم دفاعی اتلتیکو عبور کند یا خیر. هر چند که با حمایت هواداران دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها