کد خبر : 1673396 | 21 اسفند 1398 ساعت 17:27 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران از دله علی عذرخواهی نمی خواهند؛

کنایه سنگین ریو فردیناند به ژوزه مورینیو !

مدافع سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد معتقد است که مورینیو باید از هواداران تاتنهام عذرخواهی کند.

کنایه سنگین ریو فردیناند به ژوزه مورینیو !

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در خانه لایپزیش مقابل این تیم با نتیجه 3-0 شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل این  تیم آلمانی با حساب 4-0 شکست  خورده باشد و نایب قهرمان فصل گذشته فوتبال اروپا خداحافظی تلخی با رقابت های لیگ قهرمانان داشت.


در کنفرانس خبری بعد از مسابقه، اما ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام گفت تیمش در تابستان پیش رو به خرید تعداد زیادی بازیکن نیاز نخواهد داشت و او  مطمئن است تاتنهام سال آینده با بازگشت بازیکنان مصدومش، وضعیت به مراتب بهتری را تجربه خواهد کرد. مورینیو در این کنفرانس برخلاف معمول از هیچیک از بازیکنانش انتقادی نداشت و آنها را شایسته سرزنش نمی دانست.


حالا یک روز پس از این مسابقه و در شرایطی که این شکست سنگین برای اسپرزها حواشی زیادی به همراه داشته و بسیاری مربیگری ژوزه مورینیو را که مقابل ناگلزمان 32 ساله مغلوبی کامل بود را زیر سوال برده اند، ریو فردیناند نیز آقای خاص فوتبال دنیا را از کنایه بی نصیب نگذاشته است.

 

1484792

 


ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد با انتشار توئیتی که در آن آخرین توئیت "دله علی" ستاره تاتنهام را نیز که از هواداران تیم عذرخواهی کرده است آورده و نوشته که هواداران اسپارز انتظار دارند که حرف های دله علی را از زبان مربی‌شان بشوند نه از زبان یکی از بازیکنان تیمشان.

 

فردیناند مدافع سابق منچستریونایند بدون اینکه نامی از مورینیو بیاورد، نوشته است:« دله علی حرف های بسیار خوبی زده که بالاتر از سن او است. حرف های کاملا صادقانه پس از شکستی سنگین؛ اما همانطور که من در برنامه دیشب گفتم، دله علی حرف هایی را زده که هواداران تاتنهام می خواهند از مربی تیمشان بشوند.»

 

دله علی پس از پایان بازی و در مصاحبه ای ضمن اشاره به این نکته که عملکرد بازیکنان به اندازه کافی خوب نبوده، از هواداران تاتنهام که راه زیادی را برای تماشای بازی به آلمان سفر کرده بودند، عذرخواهی کرد و آنها را شایسته کسب نتایجی به مراتب بهتر از این ها دانست.

دیدگاه‌ها